به گزارش "ورزش سه"، مهران گلزاری، مدافع گل‌گهر سیرجان در خصوص بازی جذاب‌شان با مس رفسنجان که با تساوی دو بر دو به پایان رسید گفت: دربی همیشه حساسیت‌های خودش را دارد. فکر می‌کنم این دربی خیلی خوب بود و تماشاگران یک بازی خیلی خوب را دیدند و یکی از بهترین بازی‌های لیگ است و داوری هم مشکل خاصی نداشت.

گلزاری اضافه کرد: وقتی با یک مربی مثل آقای قلعه‌نویی کار می‌کنید که مدام معتقد است باید پرس از بالا بزنیم و به اصطلاح بازی هجومی دوست دارد، نمی‌شود انتظار بازی‌های دفاعی و کم هیجان داشته باشیم. ایشان در تمرینات و بازی تاکیدشان روی بازی هجومی است.

او در مورد بازگشت تماشاگران گفت: همه زیبایی فوتبال به این است که تماشاگر در ورزشگاه باشد و خداراشکر که برگشتند. آنها در یک بازی جذاب و تماشایی با استادیوم آمدند.

گلزاری در خصوص کمتر بازی کردنش در این فصل گفت: من مصدوم شدم و یک مقدار کمتر بازی کردم. همه تیم ما بازیکنان با کیفیتی هستند و بعد از مصدومیتم مسیح زاهدی، آرمین سهرابیان و آرتا بازی کردند. آنها خوب بودند و من نباید خرده بگیرم که بازی نکردم چون فوتبال حرفه‌ای است و فکر می‌کنم تا وقتی آنها خوب بودند من نباید بازی می‌کردم.

او در خصوص بازی‌شان با سپاهان بیان کرد: ما همه بازی‌ها را برای برد می‌رویم. این دیدگاه برنده آقای قلعه‌نویی است. بازی سپاهان هم سخت است. دو تیم هستیم که خط حمله خوب و بازیکنان با کیفیتی داریم و می‌رویم برای سه امتیاز بازی. امیدوارم در آخر فصل یک جایگاه خوب که در شان تیم خوب ما، آقای قلعه‌نویی و مردم سیرجان است رقم بخورد.