به گزارش "ورزش‌‍سه"، پس از گل دوم شهریار مغانلو و گل سوم سپاهان مقابل گل‌گهر که مورایس با با توجه به ‌۱۰نفره بودن تیمش، نسبت به دشت سه امتیاز مسابقه امیدوارتر کرد، این مربی تصمیم به تعویض مانوئل فرناندز گرفت، تا عملکرد ایگور کاتاتو وینگر برزیلی خود را برای دقایقی در یک دیدارِ دشوار لیگ برتر به بوته آزمایش بگذارد.
شاگردان امیر قلعه‌‎نویی که باور چنین شکستی را نداشتند، جلو کشیده بودند و همین موضوع فضای خوبی را در اختیار کاتاتو قرار داد تا بلافاصله پس از ورود به زمین در اولین بازی رسمی برای طلایی‌پوشان اصفهانی تا آستانه گلزنی هم پیش برود.
وینگر 27ساله برزیلی سپاهان روی یک پاس عمقی با آرمین سهرابیان به کورس رفت و اگرچه مدافع باتجربه گل‌گهر تمام توان و تلاش خود را برای مهار کاتاتو به‌کار گرفت، اما این مهاجم برزیلی با هر ضرب و زوری که بود خودش را از چنگال مدافع گل‌گهر رها کرد و پس از چندگامی که با تلوتلو خوردن برایش همراه بود، سرانجام موفق به حفظ تعادل خود شد و در زاویه‌ای بسته با محسن فروزان تک‌به‌تک شد.

1797965
این لحظه‌ای که کاتاتو با هر زحمتی بود توانست از تکل آرمین سهرابیان فرار کند و در موقعیت تک‌به‌تک با فروزان قرار بگیرد.

مدافعان گل‌گهر در حال رسیدن به او بودند و سایر مهاجمین سپاهان هم خودشان را به محوطه جریمه رساندند تا گزینه‌های خرید جدید سپاهان افزایش پیدا کند. این بازیکن که در صحنه عبور از سهرابیان قدرت تکنیکی و بدنی خود را به رخ کشیده بود، چند ثانیه بعدتر شمه‌ای از فوتبال برزیلی و حرکت خاص رونالدینیو را در نقش جهان به نمایش گذاشت. کاتاتو به سمت چپ خود نگاه کرد تا مدافعین و دروازه‌بان حریف را به دیگر مهاجم سپاهان معطوف کند، اما در همین لحظه با یک بغل پا که به زیر توپ زده شد، توپ را به سمت دروازه زد. اگرچه ضربه این بازیکن خوب زده شد، اما به زیر طاق دروازه برخورد کرد و به گل تبدیل نشد تا این بازیکن برای گلزنی منتظر بازی‌های آینده باشد.
سپاهان در مصاف با فولاد خوزستان امید نورافکن را در اختیار ندارد و شاید همین موضوع سبب شود که مورایس به کاتاتو زمان بیشتری برای بازی بدهد.