به گزارش "ورزش سه"، این روزها صحبت از جدایی چند بازیکن بزرگ از رئال در تابستان و نیاز تیم به تغییر و تحول بزرگ است ولی مارکا این فرضیه را رد می کند. قرار نیست هیچ تغییر و تحول بزرگی را در تابستان شاهد باشیم و مدیران باشگاه مادریدی معتقدند که تیمی جوان و آینده دار در اختیار دارند که تنها نیاز به اضافه شدن یک ستاره بزرگ دارد و او هم جود بلینگام است.

1793918

مارکا نوشته است که رئال هر آنچه برای متقاعد کردن بلینگام نیاز بوده، انجام داده و حالا همه چیز به نظر نهایی او بستگی دارد. ستاره انگلیسی باید بین پیشنهاد دستمزد بهتر سیتی و لیورپول و جاه‌طلبی ورزشی در رئال، یکی را انتخاب کند. رئال فعلا هیچ پلان B در صورت ناکامی در جذب بلینگام ندارد و منتظر پاسخ نهایی این بازیکن است. پاسخ اگر مثبت باشد، رئال مشکلی برای رسیدن به توافق نهایی با دورتموند نخواهد داشت.

1791042

سیاست رئال در نقل و انتقالات مشخص است. باشگاه بار دیگر هزینه ها را مدیریت خواهد کرد و پیشنهاد دستمزد به گزینه های خرید نیز بالا نخواهد بود. بلینگام قطعا در تیم های لیگ برتر دستمزد بالاتری دریافت خواهد کرد ولی در رئال می تواند رهبر خط میانی تیم در سال های آینده باشد. پیشبینی بر این است که تونی کروس و لوکا مودریچ، یک فصل دیگر نیز با رئال ادامه دهند ولی بلینگام برای سال های آینده، ستاره بزرگ خط میانی تیم خواهد شد.

1785489

رئال از حالا با فران گارسیا برای تقویت دفاع راست به توافق رسیده و او در تابستان به تیم اضافه می شود. تمدید با دنی سبایوس و مارکو آسنسیو نیز دیگر دغدغه مدیران باشگاه است. همچنین باید در مورد ادامه کار با ادن هازارد نیز تصمیم گرفته شود. ستاره بلژیکی تا ژوئن 2024 قرارداد دارد و اگر بخواهد بماند، کسی مانع او نخواهد شد ولی ترجیح باشگاه فروش او است.