چلسی می خواهد نهایت توان خودش را برای جذب جود بلینگام به کار بگیرد. 

جود بلینگام هدف اصلی چلسی در تابستان 2023 است.

طرفداری | به گزارش مت لاو از تلگراف، پس از خرج مبلغی بیش از 600 میلیون پوند طی دو پنجره نقل و انتقالات اخیر، چلسی هنوز جود بلینگام را از یاد نبرده و می خواهد هافبک جوان دورتموند را برای انتقال به لیگ برتر انگلیس متقاعد کند. 

چلسی هنوز در میان شانس های اصلی جذب جود بلینگام نیست و در این مسیر از باشگاه های لیورپول، منچسترسیتی و رئال مادرید عقب تر است؛ اگر این تیم از راهیابی به لیگ قهرمانان اروپا باز بماند، کارش سخت تر هم خواهد شد. با این حال وضعیت موجود قرار نیست جلوی چلسی را بگیرد و آبی های لندنی برای امضای قرارداد با جود بلینگام  به آب و آتش خواهد زد.  

تاد بولی و بهداد اقبالی از زمانی که شروع کارشان در چلسی، با نمایندگان جود بلینگام در تماس بوده اند و او از مدت ها قبل در لیست خرید مالکان استمفورد بریج قرار دارد. این دو نفر اولین بازی بلینگام در جام جهانی مقابل ایران را از نزدیک تماشا کردند، دیداری که هافبک 19 ساله انگلیسی در آن خوش درخشید.

چلسی در ژانویه رکورد نقل و انتقالات فوتبال بریتانیا را برای جذب انزو فرناندز شکست و هنوز یک هافبک دیگر می خواهد. دکلان رایس و مویسس کایسدو همچنان در لیست هستند اما اولویت اول آبی های لندنی، جود بلینگام است. چلسی اگر نتواند به لیگ قهرمانان اروپا نرسد، احتمالا با مشکلات فیرپلی مالی مواجه خواهد شد اما گزینه فروش بازیکنان مخصوصا بازیکنان پرورش یافته در آکادمی همیشه روی میز است. جود بلینگام حداقل 100 میلیون پوند برای تیم بعدی اش هزینه خواهد داشت و قطعا به دریافت دستمزدی کمتر هفتگی 200 هزار پوند راضی نخواهد شد.