به گزارش “ورزش سه”، بازیکنان نفت مسجدسلیمان روز گذشته به علت مشکلات مالی اعتصاب کردند و از طرفی رضا عنایتی نیز استعفا داد تا اوضاع این تیم نگران کننده شود. فرهاد کرمانشاهی در این رابطه به خبرنگار ما گفت: از چند هفته قبل قرار بود که باشگاه پیش از بازی هفته بیستم مقابل صنعت نفت، دریافتی بازیکنان را به سقف بیست درصد برساند، اما تا الان فقط سه، چهار بازیکن تیم، پنجاه درصد از مبلغ قرارداد خود را گرفتند. مابقی ۲۵، سی یا چهل درصد دریافت کردند. حتی بعضی از بازیکنان فقط هجده درصد دریافتی داشتند. من و چند نفر دیگر از بچه‌های تیم که نیم فصل به تیم اضافه شدیم، ده، بیست درصد از رقم قرارداد خودمان را گرفتیم. بعد از خلف وعده باشگاه، با بازیکنان گفتیم که به خاطر آقا رضا که اعتبار و آبروی خود را پای تیم گذاشتند، مقابل صنعت نفت به میدان می‌رویم، اما بعد از آن تا پرداختی‌ها صورت نگیرد در تمرینات حاضر نمی‌شویم. چند روز باشگاه سراغی از ما نگرفت، اما با تحریم تمرین دیروز، مصاحبه کردند و مدعی شدند که پنجاه درصد از قرارداد بازیکنان پرداخت شده است، در حالی که دریافتی نیمی از تیم هم به سقف پنجاه درصد نرسید.

1788659

او در مورد استعفای رضا عنایتی ادامه داد: آقا رضا سعی کردند به تیم شخصیت بدهند و آن را متحول کنند، با توجه نتایج می‌توان گفت که تا حدودی هم موفق بودند اما متأسفانه باشگاه همکاری نکرد و خوب راه نیامد. مسجدسلیمان از نظر امکانات اصلاً وضعیت خوبی ندارد‌، حتی بازیکنان، خودشان بلیت رفت و برگشت را می‌گیرند. باشگاه هیچ اقدامی برای بازیکنان انجام نمی‌دهد.

گلر نفت در مورد عملکرد خود در این فصل عنوان کرد: در مجموع ۹ بازی در این فصل انجام دادم و فکر می‌کنم، شش یا هفت کلین شیت به ثبت رساندم.
وی در پایان افزود: منتظریم‌ تا ببینیم باشگاه چه تصمیمی خواهد گرفت، همه اتقافات و سرنوشت باشگاه در این فصل به تصمیم مدیران باشگاه بستگی دارد. واقعا صبر بچه‌ها لبریز شده است و نمی‌توانند با این شرایط به کار ادامه دهند. ما نیم فصل به تیم اضافه شدیم و فقط بیست روز است که این وضعیت را می‌ببینیم، سایر بازیکنان از اول فصل با تیم هستند و تحمل این شرایط برای آن‌ها، سخت شده است.