به گزارش "ورزش سه" تیم‌های فوتبال هوادار تهران و مس رفسنجان از ساعت 15 امروز در ورزشگاه دستگردی تهران به مصاف هم می روند تا آغازگر جدال لیگ برتری ها در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی باشند.

شاگردان محمد ربیعی در مس رفسنجان در شرایطی پای به این دیدار حساس می گذارند که در مرحله قبلی ذوب‌آهن را در خانه شکست داده بودند و به قید قرعه باید برابر هواداری قرار بگیرند که آنها نیز در همین ورزشگاه، چادرملو را از پیش رو برداشته بودند و دو تیم با یک برد اقتصادی یک بر صفر به اقتضای رقابت های حذفی به این مرحله رسیده اند.

1803644

مس رفسنجان که در سالیان گذشته همواره جزو تیم های بالانشین جدول بوده اما شانس کسب سهمیه را به دست نیاورده، امید زیادی دارد تا با استفاده از این رقابت ها بتواند برای حضور در آسیا شانسش را امتحان کند.

در سوی مقابل، ساکت الهامی به عنوان مربی قهرمان دو دوره از سه دوره قبلی این مسابقات امروز تیمش را برابر نماینده پرمهره رفسنجان هدایت می کند تا بعد از پیروزی بزرگ در ورزشگاه آزادی مقابل پرسپولیس، یک نتیجه ارزشمند دیگر را هم کسب کند.

دو تیم که در هتل اوین در مجاورت یکدیگر برای این بازی اردو زدند، در صورت صعود به مرحله بعدی با توجه به فرم مناسبی که طی روزهای اخیر داشته و هر دو با برد برابر فولاد و پرسپولیس، دو تیم پرقدرت فوتبال ایران، وارد این بازی می شوند، می توانند برای سایر مدعیان قهرمانی در جام حذفی حریفی دشوار محسوب شوند.