منابع نزدیک به باشگاه بارسلونا می گویند این تیم به تمدید قرارداد دو بازیکن جوان خود نزدیک نیست.

اگر چه باشگاه بارسلونا به تمدید قرارداد رونالد آرائوخو و گاوی نزدیک نیست اما هر دو بازیکن تمایل دارند در نیوکمپ بمانند.

به گزارش طرفداری و به نقل از موندو دیپورتیوو، سران باشگاه بارسلونا در هفته های اخیر در تلاشند تا قرارداد گاوی و رونالد آرائوخو، دو بازیکن جوان و آینده دار خود که قراردادشان در سال 2023 به پایان می رسد را تمدید کنند. با این وجود، شنیده ها حاکی از این است که مدیران بارسلونا به توافق با مدیر برنامه های این دو بازیکن اصلا نزدیک نیستند. 

موندو دیپورتیوو مدعی است روند مذاکرات در حال حاضر به معنای واقعی کلمه شرایط پیچیده ای پیدا کرده است. در حال حاضر تنها نکته مثبتی که از مذاکرات به گوش می رسد این است که هر دو بازیکن اولویت خود را به تمدید قرارداد با بارسلونا اختصاص داده اند و توجهی به علاقه سایر باشگاه ها نشان نمی دهند.

با این وجود حقیقت حال حاضر این است که باشگاه با دو بازیکن به توافقی نرسیده و راه حل کوتاه مدتی هم برای این مشکل ندارد. یکی از دلایل این اتفاق نیز این است که مدیران بارسا قصد ندارند تمرکز دو بازیکن جوان خود را در این مقطع حساس فصل از بین ببرند.

گفته می شود مدیران بارسا در حال حاضر مشکلات کمتری برای تمدید با گاوی نسبت به آرائوخو دارند. بند فسخ قرارداد این بازیکن تا 30 ژوئن 50 میلیون یورو است و بعد به 100 میلیون یورو افزایش پیدا می کند و باشگاه های زیادی به گاوی علاقه دارند اما سران بارسا معتقدند با توجه به ایمان باشگاه به این بازیکن و فرصت دادن به او در سن 17 سالگی، گاوی برنامه ای به جز تمدید با آبی و اناری پوشان ندارد.

بند فسخ آرائوخو 200 میلیون یورو است ولی مدیران معتقدند مدیر برنامه های این بازیکن به اندازه گاوی، بارسا را در اولویت قرار نداد هاست. هر دو بازیکن می خواهند در بارسا بمانند اما می خواهند دستمزدشان مبلغ قابل قبولی باشد و جایگاهشان در ترکیب تیم ثابت بماند.