منچسترسیتی در این فصل شکست های کمی را تجربه کرده که یکی از آنها مقابل همین کریستال پالاس بوده، سیتیزن ها برای حفظ اختلاف امتیازی با تیم یورگن کلوپ مجبور هستند که در این بازی انتقام دیدار رفت بگیرند. 

کریستال پالاس میزبان منچسترسیتی است. 

اطلاعات بازی کریستال پالاس و منچسترسیتی

  • تاریخ برگزاری: دوشنبه، 23 اسفند 1400 (14 مارس 2022)
  • ساعت برگزاری: 23:30 به وقت تهران
  • مکان برگزاری: استادیوم سلهرست پارک، لندن
  • تورنمنت: هفته 29 لیگ برتر انگلیس - فصل 22-2021
  • داور: مارتین اتکینسون

بررسی وضعیت تیم های کریستال پالاس و منچسترسیتی

کریستال پالاس: تیم پاتریک ویرا از فرم خوبی بهره می برد. کریستال پالاس در سه بازی اخیری که پس از شکست مقابل چلسی انجام داده، طعم باخت را نچشیده است. دو پیروزی اخیری که عقاب های لندن مقابل وولورهمپتون و واتفورد پیروز شده اند و با توجه به رتبه و امتیازشان، برای هیچ دستاورد خاصی اعم از ماندن در لیگ برتر یا حضور در رقابت های اروپایی مبارزه نخواهند کرد. کریستال پالاس در کنار تاتنهام، تنها تیمی محسوب می شود که در فصل جاری توانسته به منچسترسیتی شکست را تحمیل کند. ویرا اما خوب می داند با توجه به نیاز مبرم گواردیولا به پیروزی در این دیدار، کار سختی برای تکرار نتیجه بازی رفت خواهد داشت. 

منچسترسیتی: تیم پپ گواردیولا وارد سخت ترین مقطع فصل شده و هر لغزش کوچکی می تواند به قیمت از دست رفتن یک جام تمام شود. منچسترسیتی پس از شکست عجیب برابر تاتنهام فرم خوبی دارد و اکثر بازیکنان اصلی این تیم مقابل اسپورتینگ لیسبون استراحت کردند تا آماده این مسابقه باشند. لیورپول در یک فرم عالی به سر می برد و این یعنی سیتی محکوم است تا فرا رسیدن بازی رو در رو، در همه بازی هایش به پیروزی برسد و دیدار فردا مسئله انتقام نیز مطرح است. شاگردان پپ در بازی رفت یک باخت خانگی ناباورانه مقابل کریستال پالاس تجربه کردند و در دیدار فردا انگیزه زیادی برای جبران نتیجه خواهند داشت. 

ترکیب احتمالی کریستال پالاس و منچسترسیتی 

 

جدول لیگ برتر انگلیس 

 

 غایبان تیم های کریستال پالاس و منچسترسیتی

 

رویارویی های اخیر کریستال پالاس و منچسترسیتی

 

نمرات بازیکنان کریستال پالاس و منچسترسیتی از سوی هواسکورد  

 

پیش بینی هواسکورد 

منچسترسیتی 3-1 کریستال پالاس