به گزارش “ورزش سه” ایمان سلیمی در مورد پیروزی یک بر صفر مس رفسنجان مقابل تراکتور گفت: ما امروز کیفیت خودمان را نشان دادیم. به نظرم می توانستیم با یک نتیجه بهتر بازی را تمام کنیم. 
او در مورد اینکه زمانی که در تراکتور بود قرار بود به پرسپولیس برود ولی این تیم رضایت نداد و مسیر فوتبالی اش عوض شد ادامه داد: زندگی است. بالا و پایین زیاد دارد. روز های خیلی خوبی اینجا داشتم و آن مسیری که می گویید خیلی چیز ها از آن یاد گرفتم و تجربیات زیادی به من نشان داد. روز های خوبی در تبریز داشتم و امروز بعد از ۹۲۸ روز به تبریز بازگشتم و توانستیم برای مس رفسنجان سه امتیاز را بگیریم. 
این بازیکن در مورد وضعیتش بعد از پارگی رباط صلیبی گفت: از نظر خودم از آن زمان آماده تر هستم و شرایطم بهتر است و از هم تیمی هایم، کادر فنی و محمد ربیعی که واقعا یک مربی درجه یک است تشکر می کنم. انشاالله آخر فصل یک رتبه خیلی خوب به دست می آوریم و عملکردمان را به سایر تیم ها نشان می دهیم. 
وی در مورد خوش و بش با نیمکت تراکتور قبل از بازی گفت: در جامعه فوتبال همه بازیکنان با هم آشنائیت دارند و من هم اینجا بازی کردم و کسانی که در زمین بودند همبازیانم بودند و من برای همه آن ها احترام قائلم. حتی در کادر کسانی بودند که آن سال با آن ها قهرمان جام حذفی شدیم. خوش و بش کردیم و امیدوارم در ادامه مسیر تیم تراکتور موفق باشد.