به گزارش “ورزش سه”، نساجی در ادامه روند بدشانسی خود در هفته بیست و سوم با نتیجه یک بر صفر مغلوب ذوب آهن شد.

رضا جعفری وینگر نساجی در مورد این بازی به خبرنگار ما گفت: واقعا حرفی برای گفتن نداریم، ما در ۹ بازی آخر خود، موفق به کسب پیروزی نشدیم و به همین دلیل حرفی برای گفتن نمانده است. شرمنده هوادارانمان هستیم چون می‌دانیم دل آنها به موفقیت نساجی خوش است، امیدوارم در ادامه مسیر بتوانیم نساجی‌چی‌ها را خوشحال کنیم.

او در مورد بارندگی و شرایط زمین، ادامه داد:  به نظرم شرایط جوی و کیفیت زمین خوب بود و ما فوتبالی بازی را باختیم.

این بازیکن در خصوص شرایط داوری و گل مردود تیمش اظهار داشت: در مورد این صحنه کارشناسان داوری باید نظر بدهند، با وجود اینکه داور را نمی‌شناختم اما قضاوتش مشکلی نداشت. داور اشتباه تاثیرگذاری نداشت. همانطور که گفتم به دنبال توجیه باخت نیستیم و نتیجه را در شرایط عادی فوتبالی واگذار کردیم.

1832459

مهاجم نساجی در پاسخ به این سوال که دلیل اصلی نتایج ضعیف نساجی در هفته‌های اخیر چیست، اظهار داشت: قطعا کم و کاستی‌ها از سوی بازیکنان است، خود من در صف اول مقصران این نتایج هستم. باید تمرینات را با جدیت بیشتری انجام دهیم و باید با تمرکز بالا دستورات کادرفنی را در بازی پیاده کنیم تا نتایج مطلوبی به دست بیاوریم.

جعفری در پایان در مورد هدف نساجی، افزود:  هفت بازی تا پایان فصل باقی مانده است که در چهار دیدار میزبان هستیم. سعی می‌کنیم امتیازات کامل بازی‌های خانگی را به دست بیاوریم. درست است که تیم ما نه خطر سقوط را احساس می‌کند و نه شانسی برای کسب سهمیه آسیایی دارد، اما ما برای حفظ آبروی خودمان سعی می‌کنیم در ادامه نمایش بهتری داشته باشیم.