ادوارد رومئو معتقد است جذب هالند برای بارسلونا غیر ممکن نیست اما کار سخت و پیچیده ای محسوب می شود.

ادوارد رومئو، نایب رئیس اقتصادی باشگاه بارسلونا با دشوار دانستن انتقال هالند، به نوعی جذب این بازیکن را رد کرد.

به گزارش طرفداری و به نقل از موندو دپورتیوو، ادوارد رومئو اطمینان دارد که بارسلونا با وجود محدودیت های لالیگا و تراز مالی می تواند در تابستان خریدهایی داشته باشد. او در مصاحبه با کوپه در مورد انتقال احتمالی ارلینگ هالند و مذاکرات برای توافق بر سر قرارداد CVC صحبت کرد. رومئو اطمینان داد که بارسلونا قرار نیست هزینه زیادی در تابستان بکند. او در مورد انتقال هالند گفت:

در بارسلونا هیچ چیز غیر ممکن نیست اما بسیار سخت است. او یکی از چهار یا پنج بازیکن مورد علاقه بازار جهانی است. باشگاه های خواهان او در شرایط خاصی وجود خواهند داشت، برخی چون سالم تر هستند و برخی چون با قوانین متفاوتی نسبت به ما بازی می کنند که طبق آن، امتیازات و مزیت هایی دارند که کار را برای آن ها آسان تر می کند. این مسئله به من مربوط نیست اما در حال حاضر با توجه به ارقام اعلام شده، کار پیچیده است. در مورد ارقامی صحبت می کنیم که ما را فراری می دهند.

رومئو در واکنش به تراز مالی منفی بارسلونا گفت:

چیزی تغییر نکرده است که ما آن را ندانیم. لالیگا با در نظر گرفتن ضررهای فصل گذشته و پیش بینی خود از فصل جاری، محاسباتی داشته است. هنوز سه ماه تا پایان این سال مالی باقی مانده است. ما به صورت موازی و دو طرفه با گزینه های مختلف کار می کنیم. ما می توانستیم تا الان چندین چیز را امضا کرده باشیم اما عجله کردن خوب نیست و چیزی که ما می خواهیم این است که ارزش بارسا را به حداکثر برسانیم.

او در ادامه اذعان کرد CVC یک راه حل است اما تنها راه نیست. رومئو گفت:

این مشخص ترین گزینه ممکن است اما هنوز به نقطه ای نرسیده ایم که بیش از همه دوست داریم و توافقی حاصل نشده است. ما مذاکرات مختلفی را به موازات هم انجام می دهیم. چیزی که می خواهیم این است که گزینه های خود را به حداکثر برسانیم. یک سری خط قرمزها وجود دارد که باید در موردشان بحث کنیم. کمی زمان می برد زیرا بحث مهندسی مالی مطرح است. ما باید بارسا را برای سال های بسیار زیادی پایدار و باثبات کنیم.