استقلال از سد ذوب آهن گذر کرد....

تیم های استقلال و ذوب آهن از سری رقابت های لیگ برتر به مصاف هم رفتند و این بازی با پیروزی آبی های تهران به پایان رسید.

به گزارش طرفداری، استقلال ساپینتو بار دیگر با ارائه یک نمایش کم نقص به یک پیروزی مهم دیگر دست یافت. با توجه به این نمایش و بازی های قبلی ای که از شاگردان ساپینتو دیدیم می توانیم ادعا کنیم که استقلال ساپینتو هم از لحاظ فنی و هم از لحاظ ذهنیتی به یک بلوغ و پختگی قابل قبولی رسیده است و توانایی بردن بدون دردسر هر تیمی در فوتبال ایران را دارد. خط حمله استقلال پس از سال ها دوباره زیر نظر یک سرمربی هویت پیدا کرده و حالا ما پیش از شروع هر بازی ای می دانیم که قرار است چه نمایش هجومی ای از استقلال ساپینتو ببینیم و به نوعی خط حمله استقلال دارای شناسنامه خاص خود شده است.

در طول تاریخ باشگاه استقلال تنها در مقاطع خاصی ما شاهد این قضیه بوده ایم و همواره آبی های تهران بیش از این که در خط حمله صاحب سبک و سیاق باشند بیشتر به استحکام دفاعی خود شناخته می شدند و در این بین تنها در دوره های کوتاهی مثل حضور استراماچونی در ایران یا مقاطعی در دهه هفتاد استقلال از بنیه هجومی قوی تری نسبت به بنیه دفاعی اش داشته است اما حالا ساپینتو تیمی را تحویل هواداران داده است که شاید سال هاست استقلالی ها انتظارش را داشته اند، ارائه یک نمایش هجومی با قاعده به همراه یک خط دفاع نسبتا مستحکم...

آبی ها حالا به تیم کاملی تبدیل شده اند و شاید بسیاری معتقد هستند که این تیم بیش از فصول گذشته در این فصل مستحق رسیدن به جام و قهرمانی است.

همچنین ارائه چنین نمایشی از استقلال که از لحاظ مدیریتی روز های پر التهابی را می گذراند بسیار قابل تحسین است.