به گزارش "ورزش‌سه"، دیدار رفت پرسپولیس و مس رفسنجان در حالی در ورزشگاه آزادی با نتیجه یک بر صفر به سود سرخپوشان تهرانی تمام شد، که بالا آمدن بدهنگام دست رامتین سلیمان‌زاده روی کرنر ارسالی شاگردان گل‌محمدی یک پنالتی را به سادگی تقدیم تیم میزبان کرد.
اتفاقات مربوط به دیدار رفت سلیمان‌زاده را با انگیزه زیادی به مصاف پرسپولیس فرستاده بود، با این حال بار دیگر دست سرنوشت او را به یکی از اثرگذارترین بازیکنان در شکست یک بر صفر نارنجی‌پوشان رفسنجان تبدیل کرد، تا با تشخیص داور برخورد او با مهاجم پرسپولیس پنالتی تشخیص داده شود و این بازیکن از زمین اخراج شد. در بازی رفت لوکادیا پنالتی سرخ‌ها را به گل بدل کرد و در بازی رفت گولسیانی بود که موفق به این کار شد تا بار دیگر آنطور که محمد ربیعی شرایط شماره 4 تیمش را توصیف می‌کند، یکی از بهترین بازیکنان فصل به کما برود.

1837700
لحظه‌ای که در دیدار رفت رامتین سلیمان زاده در محوطه جریمه خودی مرتکب خطای پنالتی پس از برخورد توپ به دستانش شد.

البته که بسیاری از کارشناسان داوری معتقدند خطای سلیمان‌زاده بیرون از محوطه جریمه روی بازیکن پرسپولیس انجام شده، اما به هر حال بار دیگر این بازیکن در موقعیتی قرار گرفت که مقصر اصلی باخت تیمش معرفی شود.
مس رفسنجان در این فصل با محمد ربیعی در حالی توانسته با دریافت 10 گل بهترین خط دفاعی لیگ را تشکیل بدهد که بی‌شک در این موفقیت سلیمان‌زاده نقش بسیار مهمی دارد، اما دو مصاف با پرسپولیس این مدافع را در شرایط بسیار سختی قرار داد؛ شرایطی که البته با توجه به حمایت تمام قد محمد ربیعی از شاگرد قدیمی‌اش و همینطور همراه شدن سایر اعضای تیم با او، هضم آن برای این بازیکن ساده‌تر خواهد بود.

1837701

به هرحال ولی سلیمان‌زاده در مسابقه آتی تیمش محروم خواهد بود و در 5 مسابقه باقی مانده‌ای که پیش روی او قرار دارد، باید دید این فصل را چطور تمام خواهد کرد.