هم تیمی سابق لیونل مسی معتقد است این بازیکن از فوتبالش در پاری سن ژرمن لذت نمی برد.

دنی آلوز معتقد است تمام کسانی که بارسلونا را ترک کرده اند، از این کار پشیمان شده اند.

به گزارش طرفداری و به نقل از ESPN، لیونل مسی، فوق ستاره آرژانتینی دنیای فوتبال، پس از سال ها درخشش و کسب عناوین قهرمانی مختلف در بارسلونا، در تابستان امسال به پاری سن ژرمن آمد اما هنوز نتوانسته عملکرد خوبش در نیوکمپ را در پارک دو پرنس تکرار کند. حال دنی آلوز، مدافع کناری آبی و اناری ها که سال ها تجربه بازی در کنار مسی را دارد، می گوید ستاره آرژانتینی از زمان ترک اسپانیا بخشی از علاقه ش به فوتبال را از دست داده است. او در این باره گفت:

از نظر من او از فوتبالش در پاری سن ژرمن لذت نمی برد چون لئو کسی است که باعث می شود این ورزش ویژه شود و وقتی دوران خوبی را سپری کند، این کار را به بهترین شکل انجام می دهد. وقتی حال او خوب باشد، سایرین هم لذت می برند. از نظر من، لئو در پاری سن ژرمن در جای خودش قرار ندارد زیرا فکر می کنم لئو در بهترین جایی که می توانست بهترین کاری که دوست دارد انجام بدهد، زندگی می کرد.

آلوز معتقد است لیونل مسی از همین حالا در فکر بازگشت به نیوکمپ است. او در این باره گفت:

لئو همیشه به من می گفت کجا می خواهی بروی که بهتر از بارسلونا باشد؟ من امتحان کردم و جایی بهتر از اینجا وجود ندارد. حتی وقتی مشخص شد او قرار است اینجا را ترک کند، همین حرفی که به من زد را برایش فرستادم. بنا به دلایلی او اینجا نیست و امیدوارم بتواند برگردد. نمی دانم اما اگر بیاید، بگذارید پیش من بیاید تا بتوانیم اندکی بیشتر لذت ببریم. هرکسی بارسلونا را ترک کرده، پشیمان شده است. هرکسی. برخی می گویند این طور نیست زیرا دوست ندارند شکست بخورند اما هرکس اینجا را ترک کرده پشیمان شده است زیرا اینجا بهتر از هر جای دیگری است.

مسی در 26 بازی برای پاری سن ژرمن 7 گل زده و 11 پاس گل ارسال کرده است.