به گزارش ورزش سه، مس رفسنجان یک بر صفر نفت مسجد سلیمان را شکست داد و اگر پنالتی مدافع برزیلی این تیم به گل تبدیل می شد با اختلاف بهتری می بردند. جفرسون باهیا در مورد این دیدار به خبرنگار ما گفت: خیلی خوشحالم بابت نتیجه ای که گرفتیم.خیلی خوشحالیم بابت پیروزی و در بهترین مسیر به سمت هدفمان هستیم. به همه بازیکنان،مربیان و همکاران باشگاه مس رفسنجان تبریک می گویم. متحد تر و‌ قوی تر از قبل هستیم. 
او در مورد تمرین پنالتی در تمرینات ادامه داد: هر روز تمرین می کنم. وقتی تمرین تمام می شود، پنالتی هایی  که گلر گرفته را تمرین می کنم. من سه پنالتی زدم دوتای آن به گل تبدیل شد و یکی نشد. به تمرین ادامه می دهم چون حرفه ای هستم و از مربی به خاطر اعتمادی که من را برای زدن گرفتن پنالتی انتخاب کرده است تشکر می کنم. مربی در تکامل من در فوتبال ایران بسیار نقش مهمی دارد. من از همکاری با آقای ربیعی بسیار خوشحالم زیرا علاوه بر اینکه مربی بسیار باهوش و انسانی عالی است پدری واقعی برای همه شاگردانش است.
وی در مورد وقفه ای که قبل از زدن پنالتی پیش آمد گفت: وقتی پنالتی گرفته شد، مربی حریف می خواست تیمش را از زمین خارج کند و مدعی شد که داور اشتباه کرده است، اما آنها برای مدت طولانی بی حرکت ایستادند و مسائل را زیر سوال بردند. اما من مسئولیت از دست دادن پنالتی را بر عهده می‌گیرم، به تمرینات خود ادامه می‌دهم و پیشرفت می‌کنم تا زمانی که موقعیت‌های دیگری داشته باشم، من بهترین خودم را می گذارم و به تیم کمک می‌کنم تا به 3 امتیاز برسد.
باهیا در مورد رقابتش با پریرا و‌ منشا بر سر پنالتی زدن افزود: فکر می کنم هیچ رقابتی بین من پریرا و منشا وجود ندارد، هر کس که مربی انتخاب می کند باید آماده ضربه زدن باشد و به تیم کمک کند اما اینجا همه ما حرفه ای هستیم و به هم احترام می گذاریم. همه برای این تمرین می کنند تا وقتی وارد بازی می شوند بهترین باشند اما رقابت بین ما وجود ندارد، همه با هم دوست هستیم و پیگیر اهدافی هستیم که باشگاه می خواهد در پایان فصل به آنها برسد.