بیانکونری می خواهد کادر مدیریت خود را قوی تر کند و پس از روی کار آمدن آریوابنه، مدیر سابق فراری، می خواهد یک مدیر فنی جدید به تیم اضافه کند. 

یوونتوس از شرایط فعلی تیمش راضی نیست. آنها چند روز پیش در لیگ قهرمانان اروپا توسط ویارئال حذف شدند و گفته می شود در ترکیب بازیکنان این تیم، تغییرات زیادی در تابستان انجام خواهد شد.

به گزارش گاتزتا دلو اسپورت، تغییرات یوونتوس محدود به بازیکنان نیست. مکس الگری به عنوان سرمربی به کارش ادامه می دهد اما به نظر می رسد تغییراتی را در کادر دستیاران او شاهد باشیم. همچنین بیانکونری با جووانی سانتوری، مدیر فنی آتالانتا تماس گرفته تا در تابستان با او قرارداد امضا کند. سانتوری 64 ساله، در حالی که گفته می شود با گاسپرینی، سرمربی آتالانتا دچار مشکل جدی شده است، می خواهد پس از 8 سال از این تیم جدا شود و یوونتوس خواهان جذب این مدیر باتجربه ایتالیایی است. 

به نظر می رسد این پایان یک عصر در برگامو خواهد بود زیرا سانتوری نقش مهمی در موفقیت های سال های اخیر آتالانتا داشت. کریستیانو جینتولی، مدیر ناپولی نیز در لیست یوونتوس حضور دارد. پیش از این بولونیا و پارما با سانتوری تماس گرفته بودند اما با ورود یوونتوس، به نظر می رسد انتخاب سانتوری راحت خواهد بود.