به گزارش "ورزش سه"، بیست و یک سال پس از آخرین حضور در مرحله نیمه نهایی یک تورنمنت اروپایی، حالا بایرلورکوزن رویای حضوری جدید در جمع چهار تیم پایانی لیگ اروپا را در سر می‌پروراند. در آلمان، خیلی‌ها اعتقاد دارند که یونیون سن ژیل نمی‌تواند مانع از رسیدن بایر به دور بعدی شود.

موسی دیابی مهاجم سابق پاریس ضمن احترام به حریف بلژیکی، اعتراف می‌کند که هیچ کدام از بازیکنان این تیم را نمی‌شناسند. او که به همراه آلونسو در نشست خبری پیش از بازی حضور یافته بود، اظهار داشت: ما می‌دانیم که مسابقه پیچیده‌ای خواهد بود، ما نقاط قوت آنها را تجزیه و تحلیل کرده‌ایم، می‌دانیم که آنها تهاجمی هستند و می‌دانند چگونه به جلو حرکت کنند.

1851469

او درباره شناختش از یونیون سن ژیل یا بازیکنان این تیم اظهار داشت: اعتراف می‌کنم که تا قبل از جلسه آنالیز ویدئویی، من آن‌ها را نمی‌شناختم. اکنون نیز نمی‌توانم نام بازیکنان آنها را به زبان بیاورم، اعتراف می‌کنم که نامشان را نمی‌دانم. اما ممکن است یک هفته بعد اوضاع فرق کند.

وی اظهار داشت: جو خوبی در تیم وجود دارد. همه بسیار متمرکز هستند و پر انگیزه به نظر می‌رسند. بازی آسان نخواهد بود، یونیون سن ژیل تیم خوبی است و حریف سرسختی برای ما خواهد بود. ما آماده‌ایم و مشتاقانه منتظر بازی هستیم.

1851470

دیابی در پایان و درخصوص تغییر اوضاع بایر نسبت به ابتدای فصل توضیح داد: اول فصل اوضاع پیچیده بود، عملکرد خوبی نداشتیم. ما اکنون در وضعیت بهتری هستیم و ذهنیت متفاوتی در زمین داریم. در حال حاضر ما چهره واقعی بایرلورکوزن را نشان می‌دهیم.