به گزارش "ورزش‌سه"، مجتبی حسینی که یکی از گزینه‌های اصلی هدایت تیم المپیک کشور به شمار می‌رود، در پایان دیدار تیمش برابر صنعت نفت آبادان که با تساوی بدون گل خاتمه یافت، به خبر مهم این روزهای فوتبال ایران واکنش نشان داد.

سرمربی پیکان البته در ابتدا صحبت کوتاهی درباره تساوی تیمش برابر شاگردان ویسی داشت و گفت:« بازی بسیار درگیرانه و خوبی بود. آنها با تمام قوا آمده بودند بازی را ببرند. همانطور که دیدید فوتبال بسیار خوبی بازی کردیم. هم نیمه اول موقعیت‌های خیلی خوبی داشتیم و هم نیمه دوم. تقریبا موقعیتی هم به حریف ندادیم، اما اگر این موقعیت‌ها را گل نکنید برنده نشوید. ما دو سه تا فقط تک به تک داشتیم و بچه‌ها باید این را یاد بگیرند. با این‌حال همین که بازیکنانم به تیم حریف فرصت ندادند، از آنها تشکر می‌کنم. یک فوتبال مردانه و جوانمردانه را مقابل تیم خوب صنعت نفت به نمایش گذاشتند.»

حسینی سپس به سوال اول این روزهای فوتبال ایران پاسخ داد و در واکنش به این سوال که آیا مذاکراتی انجام داده یا خیر، تاکید کرد:« نه من هیچ مذاکره رسمی‌ای با تیم ملی امید نداشته‌ام. باعث افتخار است که گزینه هستم. به هر شکل همه دوست داریم به فوتبال ملی ایران کمک کنیم. اما هیچ مذاکره رسمی‌ای با من انجام نشده و من تحت قرارداد باشگاه پیکان هستم. خیلی هم این تیم را دوست دارم. دوسال است که روی این تیم زحمت می‌کشم؛ جوان‌های خوبی تربیت کرده‌ایم و می‌خواهیم نتیجه کارمان را ببینیم. حالا باید فصل تمام شود و ببینیم خدا چه می‌خواهد.»