به گزارش "ورزش سه"، شهرآورد پایتخت با یک اتفاق نگران‌کننده برای هواداران پرسپولیس به پایان رسید. آنها اگرچه پیروز مسابقه شدند اما حالا نگران مصدومیت کاپیتان خود خواهند بود که در اواخر بازی دچار احساس درد شد و زمین را ترک کرد.

اما اگرچه عالیشاه در دقایق پایانی در زمین حضور نداشت اما روح شکست‌ناپذیری خود را در بازیکنان داخل میدان دمید و در نهایت نیز پرسپولیس با پنالتی سعید مهری و گل حسین کنعانی توانست بازی را ببرد.

2086505

این پیروزی به منزله شانزدهمین بازی بدون باخت امید عالیشاه در دربی بود. عالیشاه که با سه گل جزء برترین گلزنان پرسپولیس در این دیدار است، از زمان ورود به این تیم هرگز شهرآورد را نباخته و رکوردی یگانه را در اختیار دارد.

پیش از این احمدرضا عابدزاده با 13 شکست ناپذیری سال‌های طولانی رکوردی تاریخی را در اختیار داشت اما حالا عالیشاه به ستاره افسانه‌ای دربی تبدیل شده و نامش با نباختن به استقلال عجین شده است.

نکته مهم اینکه عالیشاه حالا پنجمین بازیکن باسابقه دربی هم محسوب می‌شود و اگر چهار بار دیگر در مقابل استقلال به میدان برود، به رکورد تاریخی علی پروین خواهد رسید و به باسابقه‌ترین نام این رقابت تبدیل خواهد شد.

عالیشاه همچنین با 9 کاپیتانی سومین بازیکن این جدول به حساب می‌آید و اگر دو دربی دیگر بازوبند را برای پرسپولیس ببندد، به رکورد سیدجلال حسینی خواهد رسید.