به گزارش "ورزش سه" شاگردان ساکت الهامی بعد از دیدار حساس و نفس‌گیر مقابل استقلال تهران، دیداری تدارکاتی مقابل پاس همدان را با پیروزی پشت سر گذاشتند و تمرینات فشرده خود را دنبال کردند تا با بهترین وضعیت، مقابل تیم چغر شمس آذر قزوین حاضر شوند. تیم شمالی در کنار سه تیم دیگر یعنی آلومینیوم، هوادار و حریف رودرروی خود شمس آذر، موفق به کسب برد تا اینجای لیگ نشده است.

2086099

نکته قابل توجه در این هفته‌ها برای نساجی اضافه شدن ۴ بازیکن خارجی به ترکیب این تیم بوده است و از بین آنها کوین یامگا و منتظر محمد در دیدار مقابل استقلال برای اولین بار با پیراهن نساجی به میدان رفتند و عملکرد خوبی داشتند. به نظر دیدار مقابل نماینده قزوین فرصت خوبی برای اضافه شدن دو خرید دیگر این تیم یعنی محمد عیسی و الکساندر مرکل است. شکل بازی نساجی با اضافه شدن خریدها بهتر شده و به‌وضوح بعضی از ضعف‌های ساختار دفاعی و خط هافبک این تیم، تا حد زیادی برطرف شده است.

2086100

دیدار حساس همسایه‌های پایین جدولی نقش تعیین‌کننده‌ای در ادامه لیگ برای آنها خواهد داشت. دو تیم نساجی مازندران و شمس آذر قزوین روز پنجشنبه و از ساعت ۱۸:۳۰ در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین به مصاف هم می‌روند.