به گزارش "ورزش سه"، با گذشت چند ساعت از پایان شهرآورد 104 بررسی نظرات کارشناسی در مورد چند صحنه مشکوک دربی، نشان می‌دهد که بیژن حیدری و دستیارانش شب بسیار خوبی را پشت سر گذاشته و با موفقیت دربی را قضاوت کردند. در این بازی سه صحنه مشکوک وجود داشت که هر سه در محوطه جریمه استقلال رقم خورد؛ برخورد امیری و سیلوا، مشکوک به آفساید امیری و برخورد رضاییان و مهری.

در صحنه نخست بیژن حیدری بدون طمانینه دستور به ادامه بازی داد و در صحنه پنالتی هم بلافاصله در سوت خود دمید و خطای رامین رضاییان روی سعید مهری را اعلام کرد تا پرسپولیس صاحب یک پنالتی سرنوشت‌ساز و پر اهمیت شود.

2086487

از سوی دیگر علیرضا مرادی، کمک داور دوم نیز آنطور که کارشناسان اظهارنظر کردند، صحنه آفساید را به خوبی مدیریت کرد و با اطلاع از عدم نقش‌آفرینی فعالانه وحید امیری، پرچم خود را پایین نگه داشت.

حسن اکرمی، داور چهارم این مسابقه کنار خط را به خوبی مدیریت کرد و به جز دو صحنه کارت زرد سیدجلال و کارت قرمز محمد نوازی، تمام تلاش خود را کرد تا نیمکت دو تیم را آرام نگه دارد و با تجربه بالای خود، کار را مدیریت کند.

2086488

اما این بازی داوران دیگری هم داشت: پیام حیدری و وحید کاظمی. داور چهره بین‌المللی داوری ایران که در هماهنگی و سرعت، عملکردی بی‌نظیر را همراه با بیژن حیدری ارائه کردند تا طرفداران فوتبال تجربه بی‌نقصی از وی ای آر را در فوتبال ایران بچشند.

در شبی که پرسپولیس موفق شد استقلال را شکست دهد، تمجیدهای زیادی هم از کوبل بین‌المللی داور دربی وجود داشت و احتمالا آنها برنده واقعی این بازی هستند، داورانی که باوجود فشار شدید، تجربه و مهارت را در آمیخته و درخشان ظاهر شدند.