به گزارش "ورزش سه"، پیکان در شرایطی روز گذشته مقابل نفت آبادان به تساوی بدون گل رسید که فرصت‌های گلزنی پرتعدادی در این مسابقه داشت. شاگردان حسینی در بازی با نفت بارها به دروازه حریف رسیدند اما هربار با بدشانسی این موقعیت‌ها را از دست دادند.

عملکرد پیکانی‌ها در این بازی حتی با تمجید عبدالله ویسی سرمربی نفت هم همراه شد؛ ویسی در پایان بازی اعلام کرد که تیمش شایسته برد نبوده و حتی می‌توانست بازنده هم باشد.

اصلی ترین فرصت گلزنی پیکانی‌ها اما در ثانیه های پایانی مسابقه بود. در دومین دقیقه از وقت‌های اضافی نیمه دوم مهدی لیموچی که یکی از بازیکنان تعویضی مجتبی حسینی بود،‌با تکنیک خوب خود توپ را به داخل محوطه جریمه نفت بود. او در گوشه محوطه دو بازیکن نفت را هم دریبل زد و ضربه اش را زد که با بدشانسی توپ به تیر دروازه برخورد کرد و در ادامه به فرزین گروسیان رسید.

1852913

از دست رفتن بهترین فرصت گلزنی پیکان مقابل دوم به قیمت دو امتیاز هدررفته برای این تیم تمام شد و افسوس اعضای تیم و به خصوص لیموچی را در پی داشت.

گفتنی است؛ پیکان در 4 هفته پایانی لیگ برتر باید مقابل 4 تیم قدرتمند لیگ برتر قرار بگیرد؛ تراکتور،‌پرسپولیس، سپاهان و مس رفسنجان حریفان بعدی تیم مجتبی حسینی هستند.

1852911

عکاس: حامد عراقی