به گزارش ورزش سه، نفت مسجد سلیمان با گل پیمان رنجبری ذوب آهن را شکست داد و به معنای واقعی طلسم را شکست. او در مورد این دیدار گفت: ذوب آهن کادرفنی و بازیکنان خیلی خوبی دارد و در چند هفته گذشته هم خیلی خوب نتیجه گرفته بود ولی به نظرم ما قبل از این دیدار خیلی خوب تمرین، تمرکز و آنالیز کردیم و روز بازی هم خوب کار کردیم و توانستیم ببریم. 

این بازیکن در مورد گل حساسی که زد توضیح داد: شوت خوب کیانی فر بود و من توانستم در ریباند گل بزنم، مهم این است سه امتیاز را بگیریم. امیدوارم بازی ها را ببریم و هرکس توانست گل بزند. 

سوال بعدی  ما از این مهاجم بلندقامت درباره مورد این بود که چرا به عملکرد ابتدا فصلش ادامه نداد . او در جواب گفت: زمانی که تیم خوب بازی کند من مهاجم هم خوب خواهم بود و بلعکس، فوتبال یک بازی گروهی است و قطعا اگر شرایط بد باشد عملکرد من پایین می آید.البته ما از گذشته عبور کرده‌ایم .۴ بازی فینال گونه داریم . اصلا به اسم تیم ها نگاه نمی کنیم و قطعا تمام تمرکز خود را خواهیم گذاشت تا بازی را ببریم. 

مهاجم نفت درباره شرایط کلی نفت در این فصل هم گفت: قطعا مشکلات بوده چون اگر نبود ما اینجای جدول نبودیم، این داستان منوط به شخصی هم نیست. از بالا تا پایین قطعا مشکلات بوده. من هم مشکل داشتم و همه دخیل بودیم. امیدوارم این ۴ بازی را طوری رقم بزنیم که در لیگ بمانیم.


رنجبری یادآور شد: وضعیت همه ما در این ده روز و قبل از بازی با مس رفسنجان تیم ما خیلی بهتر شده و این به تصمیمات سرمربی و کادرش بر می گردد که واقعا بیشتر از بازیکنان انرژی گذاشتند، جلسات تمرینی خیلی خوبی داشتیم و خیلی بهتر از قبل شدیم. امیدوارم مدیریت و ارگان هایی که می توانند کمک کنند در هفته های آتی کمکشان را دریغ نکنند و بیشتر کمک کنند تا بتوانیم بمانیم.

او در مورد بازی هفته آینده نفتی‌ها با فولاد خوزستان هم گفت: فولاد هم تیمی است که مثل ذوب نتایج خیلی خوبی گرفته، بازی در فولاد آرنا سخت است. امیدوارم مثل بازی قبل تمرکز بالایی داشته باشیم و تمام انرژی خودمان را بگذاریم که بازی را ببریم، قطعا برای سه امتیاز می رویم.