سپاهان باز هم قرار است یک روز پس از پرسپولیس در خانه به مصاف ملوان برود

سپاهان یک روز بعد از دربی در نقش جهان میزبان ملوان خواهد بود.

به گزارش طرفداری، طبق روال تمام هفته های گذشته که پرسپولیس زودتر از استقلال و سپاهان به میدان می رفت، در هفته 27 نیز با توجه به رویارویی مستقیم پرسپولیس و استقلال، سپاهان قرار است یک روز پس از این جدال مستقیم و با اطلاع از نتیجه دربی در خانه به مصاف ملوان برود.

طبق اعلام نظر اهالی فن و کارشناسان هر تیمی که در دربی شکست بخورد قطعا شانس کسب جام را از دست می دهد ضمن این که مساوی در این بازی به سود هیچ کدام از دو تیم نیست و فقط سپاهانی ها را خوشحال می کند. آن هم در حالی که یک روز پس از دربی یک بازی آسان را پیش رو داشته و باید در نصف جهان به مصاف ملوان برود.

به نظر می رسد مورایس و شاگردانش در ظاهر کار چندان سختی در این مسابقه نداشته باشند اما این فقط ظاهر ماجراست و در فوتبال به راحتی نمی توان هر نتیجه ای را پیش بینی کرد و احتمال هر اتفاقی وجود دارد.

همین موضوع هواداران دو تیم استقلال و پرسپولیس را امیدوار کرده مازیار زارع و شاگردانش بتوانند دست به کار بزرگی زده و در اصفهان سپاهان را متوقف کنند.

کما این که هفته قبل در انزلی نیز این اتفاق رخ داد و اگر رضا اسدی به داد خمز نمی رسید، شگفتی هفته در انزلی به ثبت می رسید. همان طور که در نخستین دوره لیگ حرفه ای، قوهای سپید موفق شدند با غلبه بر استقلال در هفته آخر، سرنوشت قهرمانی را به سود پرسپولیس عوض کنند.

آیا باز هم ملوان می تواند در تعیین قهرمان نقش ویژه ای پیدا کند یا نه؟