به گزارش “ورزش سه” یکی از اتفاقات جالب توجه برای فولاد در سه بازی ابتدایی سال ۱۴۰۲، غیبت عارف آقاسی در قلب دفاع این تیم بوده است.

علیرضا منصوریان، سرمربی فولادی‌ها درست قبل از بازی با پیکان در کنفرانس مطبوعاتی‌اش اعلام کرد که طی جلسه‌ای که با عارف آقاسی داشته، عدم رضایت فنی‌اش را به گوش بازیکن خود رسانده و از مدافع تیمش خواسته که با چند روز استراحت، ریکاوری ذهنی داشته باشد.

وقتی که او از ترکیب فولاد خارج شد، محمد نژادمهدی جانشین آقاسی در قلب دفاع شد و با امین حزباوی زوج خوبی را تشکیل دادند. نتیجه‌اش نیز کسب ۷ امتیاز از ۳ مسابقه اخیر بود.

1853500

با این حال، مهم‌ترین سوال از کادر فنی فولاد، آینده آقاسی و حضور در این تیم است. موردی که از علیرضا منصوریان در کنفرانس خبری بعد از بازی با گل‌گهر پرسیده شد و او اینگونه جواب داد: «در مورد عارف، بعد از ۳ بازی که انجام دادیم، استنباط ما این بود که او یک فضای ریکاوری ذهنی داشته باشد و تلنگری به خودش بزند. امروز هم شکل تیم طوری بود که شش-هفت بازیکن جوان آوردیم. عارف استعداد باشگاه است و با توجه به اینکه قراردادش تمام شده، سعی می‌کنیم او را حفظ کنیم. اگر آقاسی و مدیر برنامه‌اش با باشگاه به توافق برسند.

وی در ادامه گفت: «برای او وقفه را ایجاد کردم که به خودش بیاید و یک ستون خوب برای تیم ما باشد. عارف صد درصد در برنامه‌های من جا دارد. خودم از آقای قلعه‌نویی خواستم او را دعوت کند به تیم ملی. اما مستلزم این است که خود و مدیر برنامه‌اش با باشگاه به توافق برسند».