به گزارش "ورزش سه" در طول سالیان اخیر تراکتور بیش از هر باشگاه دیگری حضور سرمربیان خارجی را روی نیمکت خود تجربه کرده که در بین آنها تونی الیویرا پرتغالی محبوبیتی خاص داشت اما به نظر می‌رسد سرمربی شاخص اسپانیایی این باشگاه در مسیر محبوبیتی دست نیافتنی قرار دارد.

پاکو خمس، سرمربی سابق باشگاه‌هایی چون رایووایه‌کانو، لاس پالماس و گرانادا، از زمان حضور در فوتبال ایران، تراکتور را به یکی از تیم‌های دوست‌داشتنی لیگ بدل کرده و توانسته بازی‌های چشم نوازی را با این تیم به نمایش بگذارد.

موضوعی که برای او محبویتی زیادی به دنبال داشته و مدیران این باشگاه هم در اولین اقدام، قرارداد او را چهارساله تمدید کردند.

سرمربی محبوب تی‌تی‌ها که از امروز پنجاه و سه ساله شده است، در زمان حضور در لالیگا با رایو موفق شد رئال آماده زین الدین زیدان را از پیش رو بردارد تا حسابی در لالیگا برای مدتی سوژه رسانه‌ها شود.

حالا باید دید این مربی موفق تراکتور که شاید در لحظه فوت کردن شمع 52 سالگی هرگز گرفتن جشن تولد در ایران را برای خود متصور نبود، چند تولد دیگر را در ایران تجربه می کند و در این مسیر، چه دستاوردهایی را به ارمغان خواهد آورد.