با به پایان رسیدن سال 1400 به معرفی ترین های سال گذشته فوتبال ایران می پردازیم و روزانه یکی از شخصیت های فوتبال ایران را که برای هر عنوانی انتخاب شده اند را معرفی می کنیم. عنوان های در نظر گرفته شده عبارتند از ستاره سال، چهره سال، بهترین بازیکن خارجی سال، بهترین مربی سال، پدیده سال، تیم سال، داور سال، مدیر سال، برنده سال، بازنده سال، ناکام سال، خبرساز سال و دروغ سال هستند روزهای گذشته ستاره سال، چهره سال، خارجی سال، پدیده سال، سرمربی سال و داور سال را معرفی کردیم و حالا نوبت به مدیر سال رسیده است...

هفتمین قسمت از معرفی ترین های سال 1400 فوتبال ایران به معرفی مدیر سال تعلق دارد.

به گزارش طرفداری، مصطفی آجورلو از نگاه طرفداری به عنوان مدیر سال انتخاب می شود. آجورلو سال ۹۹ نتوانست در انتخابات فدراسیون پیروز شود اما سال گذشته با حضور در استقلال ظاهرا قصد داشت قدرت نمایی کند و تغییرات بزرگی را هم در راستای درآمد زایی باشگاه های لیگ برتری به وجود آورد. اولین تغییر قضیه تبلیغات محیطی است که اعتبار آن به مصطفی آجورلو می رسد و با توجه به اعمال قدرت ها و تدابیر خود توانست این منبع درآمد را از سلطه سازمان لیگ خارج کند.

آجورلو همچنین ثبات و آرامش خوبی را در استقلال حاکم کرد و نیاز های کادرفنی تیم را برآورده کرد و نتیجه اش هم این شده که استقلال بدون شکست در صدرجدول لیگ حضور دارد.