به گزارش "ورزش سه"، در نخستین مسابقه هفته سی‌اُم لیگ دسته اول فوتبال ایران، تیم پارس جنوبی جم از ساعت ۱۹:۴۵ امشب در ورزشگاه تختی میزبان تیم رده نُهمی استقلال ملاثانی بود.

پارس جنوبی که طی ۶ هفته اخیر لیگ یک هیچ بردی به دست نیاورده و دو تساوی و چهار شکست پیاپی داشت، در نیمه نخست بازی امشب هم نتوانست به گل برسد و با شکست یک بر صفر مقابل استقلال ملاثانی به رختکن رفت که تک‌گل این تیم را امیرحسین ایزدی در دقیقه ۳۳ روی پاس احسان علوان‌زاده به ثمر رساند.

امید روانخواه که پس از هدایت پارس جنوبی طعم برد را نچشیده و در سه دیدار متوالی مقابل استقلال خوزستان، خوشه طلایی ساوه و چادرملو اردکان به برتری رسیده بود، در نیمه دوم تغییراتی برای جبران نتیجه تیمش به وجود آورد تا این باخت‌ها پایان پیدا کند و گل خورده برابر استقلال ملاثانی پاسخ داده شود.

پارس جنوبی در نیمه دوم خیلی زود به گل تساوی رسید و در دقیقه ۵۳ توسط محمدعلی صفیا، وینگر سرعتی خود دروازه استقلال ملاثانی را باز کرد و ۱۰ دقیقه پس از آن هم عیسی پرتو توانست دومین گل بازی را برای جمی‌ها بزند.

شاگردان امید روانخواه با کسب پیروزی دو بر یک خانگی مقابل حریف خوزستانی خود در نخستین بازی هفته، ۳۶ امتیازی شدند و جای حریف‌شان را در رده نُهم جدول لیگ دسته اول گرفتند و استقلال ملاثانی نیز با ۳۵ امتیاز در رتبه دهم ایستاد.