به گزارش ورزش سه، ابراهیم اشکش در مورد وضعیت نفت مسجد سلیمان به خبرنگار ما گفت: همان طور که خودتان می‌بینید و مطلع هستید بچه‌ها دارند به خوبی تعامل می‌کنند. بچه‌ها روزی سه جلسه تمرین می‌کنند و از نظر بدنی و فنی در شرایط خوبی قرار دارند و به کل مجموعه خسته نباشید می‌گویم و می‌توانیم امیدها را دوباره زنده کنیم. 

وی در مورد شرایط روحی تیم بعد از برد ذوب ادامه داد: برد ذوب آهن در تزریق انگیزه ‌و زنده بودن امیدها در مردم و مسئولین بسیار تاثیر داشت. بعد از هفت ماه بردیم و از این بابت بسیار خوشحالیم و به یک خودباوری رسیدیم. بچه‌ها با تمام وجود کار می‌کنند انشاالله در بازی با فولاد هم موفق باشیم. 

سرمربی نفت در مورد جلسه با مسئولین استانی عنوان کرد: جا دارد از هیئت مدیره و آقای رئیسی، خانچی، حیاوند و بنی تمیم تشکر کنم، جلساتی که همراه با مدیرعامل داشتیم قول حمایت دادند و خوشبختانه در چند روز گذشته هم مشهود بوده. حق بازیکنان است درصدی از قرارداد خود را بگیرند و با پرداخت حق‌الزحمه بچه‌ها در بازی حساس با فولاد بتوانم راحت‌تر کار را جلو‌ ببرم امیدوارم‌ همه کمک کنند این پرداختی که مبلغ زیادی هم نیست پول این عزیزان را پرداخت کنیم تا با خیال راحت‌تری جلو برویم. 

اشکش یادآور شد: ۴ فینال داریم و باید با تمام وجود برویم و‌ دست پر از زمین خارج شویم. شرایط فنی و روحی تیم خوب است. امیدوارم با پرداخت بخشی از مبلغ قرارداد بازیکنان با تفکر فنی که داریم دل مردم را شاد کنیم. می‌دانید تیم نفت دلخوشی مردم مسجد سلیمان است و مسئولین خیلی خوب پای کار آمدند.