به گزارش ورزش سه، خسرو حیدری رده جوانان را با پرسپولیس شروع کرد ولی خیلی زود مسیرش را عوض کرد و حدودا ده سال در استقلال توپ زد، می توان او را هم یاغی نامید اما نه مثل سایرین، یاغی کوچک شاید بیشتر برای او مناسب باشد.

او تجربه های زیادی در دربی دارد و حالا که به عنوان دستیار ساپینتو فعالیت می کند می تواند آن ها را به بازیکنان انتقال دهد. خسرو با برخی از بازیکنان فعلی استقلال مثل شهباززاده، چشمی،حسینی و… هم تیمی بوده است و حالا باید آن ها را هدایت کند.

حیدری که روز به روز به تجربیات خود اضافه می کند روزهای خوبی را با استقلال سپری می کند، او خوش شانس است در زمانی مربیگری می کند که تیم به شدت محبوب دل هوادران است. بازی هایی که با آوراژ گل بالا همراه است. تیمی که به گفته بیژن طاهری شبیه به استقلال دهه ۶۰ است و حتی آن هایی که استقلالی نیستند نیز از نمایشش لذت می برند.

یکی از آزمون های سخت کادرفنی روز یکشنبه برگزار می شود، علاوه بر حساسیت دربی ، رقابت قهرمانی تمام هیجانات را چندین برابر کرده و باید دید ایده ساپینتو، خسرو حیدری و سایر اعضا چیست. دربی صدم همانند شماره اش سه امتیاز نه بلکه صد امتیاز دارد!