به گزارش "ورزش‌ سه"، محمد دانشگر از جمله خریدهای جنجالی و پر سر و صدای سپاهان در این فصل به شمار می‌رود، که توانست در تیم جدید هم آمادگی خود را به رخ بکشد و پس از اینکه در هفته‌های ابتدایی به عنوان بازیکن ذخیره مدنظر مورایس قرار داشت، رفته رفته به ترکیب اصلی طلایی‌پوشان راه پیدا کرد و تبدیل به مهره‌ای بدون جانشین شد.
دانشگر سال گذشته شرایط مشابهی را با استقلال در لیگ برتر تجربه می‌کرد. آبی‌ها هم مانند سپاهان که از لیگ چهاردهم قهرمانی در لیگ برتر را تجربه نکرده‌اند، پس از سال‌ها در شرایطی موفق به شکست این طلسم شدند که بی‌شک در این مسیر محمد دانشگر مهره‌ای تعیین‌کننده بود و حالا این بازیکن کیلومترها دورتر از تهران، در سپاهان امیدوار به پایان طلسمی دیگر است.
سپاهان در رقابت با سرخابی‌ها به دلیل برتری در بازی رو در رو دست بالاتر را دارد و به همین دلیل بازیکنان این تیم که روی کاغذ با حریفان ساده‌تری هم در 4 بازی باقی‌مانده روبرو هستند، این قهرمانی را پس از سال‌ها از آن خودشان و سپاهان می‌دانند و البته که این قهرمانی برای دانشگر از جنس دیگری است و او می‌تواند دومین قهرمانی پیاپی خود را این بار با پیراهن زرد جشن بگیرد.

1854970