به گزارش “ورزش سه”، تیم ملی اولین اردوی خود با هدایت امیر قلعه‌نویی را با تقابل تدارکاتی برابر دو تیم روسیه و کنیا پشت سر گذاشت.

امیر قلعه‌نویی با اشاره به جذابیت‌های هفته‌های پایانی لیگ ادعای جالبی را مطرح کرده است. در لیست تیم ملی که توسط او در ابتدای سال جدید منتشر شد، نفرات زیادی از لیگ برتر حضور داشتند. موضوعی که اکنون سرمربی تیم ملی مدعی است باعث جذاب شدن دیدارهای اخیر نیز شده است.

لیست بعدی تیم ملی قرار است برای فیفادی خرداد مشخص شود و سرمربی تیم ملی با اشاره به این موضوع اعلام کرد که توجه کادرفنی به رقابت‌های داخلی و بازیکنان موثر برای دعوت به تیم ملی باعث شده تا بازیکنان طی دیدارهای اخیر در تلاش برای نمایش باکیفیت از خود باشند تا شانس حضور در تیم ملی را به دست بیاورند.

قلعه‌نویی در این خصوص گفته: قبلا شاهد بودیم که خصوصا در دیدارهای پایانی فصل بازی‌های کم گلی را شاهد بودیم اما اکنون می‌بینید که مدعیان جدول به چه شکل کار را دنبال می‌کنند. من تاثیر توجه کادرفنی به بازیکنان لیگ برتر را در این موضوع دخیل می‌دانم و بازیکنان می‌دانند اگر عملکرد خوبی داشته باشند فارغ از نام‌ها، قادر خواهند بود شانس حضور در تیم ملی را به دست بیاورند.