به گزارش ورزش سه، امیرحسین یحیی زاده در مورد تساوی ملوان مقابل تراکتور در هفته گذشته گفت: خدا را شکر بازی خوبی بود و حق ما برد بود اما اشتباهات داوری سه امتیاز مهم بازی را از ما گرفت.

او در مورد دیدار پیش رو ادامه داد: قطعا بازی با سپاهان سختی های خودش را دارد. ما در بازی رفت توانستیم از سپاهان امتیاز بگیریم و در این بازی هم امیدواریم بتوانیم در قهرمانی لیگ تاثیر بگذاریم.

این بازیکن در مورد اینکه در سرنوشت تیم سقوط کننده هم تاثیر دارند، گفت: دو بازی ما با نفت مسجد و مس کرمان قطعا سخت خواهد بود. ما در هر بازی با کمال احترام به حریفانمان برای برد می رویم. انشاالله دست پر از این بازی ها خارج بشویم.

یحیی زاده در مورد عدم پیروزی در ۸ هفته اخیر توضیح داد: جدا از اینکه بدشانسی آوردیم در این ۸ هفته اشتباهات داوری هم بی تاثیر نبوده.

وی در مورد ناراحتی های مازیار زارع و احتمال جدایی‌اش در پایان فصل عنوان کرد: امیدوارم این ناراحتی ها رفع بشود. واقعا شاهکاری که مازیار زارع برای این تیم کرد هیچ کس قادر به انجامش نبود. امیدواریم آقا مازیار بمانند. از هوادران محترم و همه عوامل محترم باشگاه ممنونم. به امید اینکه سال بعد ملوان را در رتبه های بالاتر ببینیم.