به گزارش "ورزش‌سه"، صنعت نفت پس از حضور عبدالله ویسی شرایط خوبی پیدا کرده و پیروزی مقابل مس کرمان این تیم را امیدوار به ماندن در لیگ برتر کرد. پیروزی در کرج می‌توانست در هفته‌ای که کرمانی‌ها مقابل پرسپولیس در خانه شکست خوردند، شرایط پایین جدول را به شکل بسیار فشرده‌تری تبدیل کند، اما درنهایت یک تساوی حاصل کار شاگردان عبدالله ویسی در دیدار پرحاشیه ورزشگاه انقلاب کرج شد، تا اختلاف آبادانی‌ها و کرمانی‌ها در پایین جدول به 4 امتیاز برسد.

در چارچوب هفته بیست و هفتم رقابت‌های لیگ برتر مس کرمان در رفسنجان به مصاف شاگردان محمد ربیعی خواهد رفت و در آبادان هم شاگردان ویسی پذیرای نساجی مازندران می‌شوند. 

هم شاگردان ویسی و هم فرزاد حسین خانی کار بسیار سختی در این مسابقه دارند، اما اگر صنعت نفت آبادان بتواند مانند دیدار رفت که با نتیجه 2 بر صفر نساجی را در قائمشهر شکست داد، این تیم را از پیش رو بردارد، احتمال زیادی وجود دارد که بار دیگر شاهد کم شدن اختلاف در انتهای جدول باشیم.

گفتنی است پیش از اینکه صنعت نفت مقابل مس کرمان به برتری دست پیدا کند، آخرین پیروزی خود را مقابل نساجی در نیم فصل اول جشن گرفته بود.