به گزارش "ورزش سه"، جدال دو سرمربی خارجی که جایگزین وینفرد شفر و برانکو ایوانکوویچ شده بودند، هر فوتبال‌دوستی را پای تلویزیون می‌کشاند. به خصوص اینکه آنها از ایتالیا و آرژانتین آمده بودند که کمتر به فوتبال ایران مربی فرستاده بود و همین باعث شده تا همه منتظر نتیجه این جدال باشند.

دربی 80 با برتری تیم کالدرون همراه شد، اما ماجراهایش تنها به گلزن 19 ساله پرسپولیس معطوف نمی‌شد. درگیری شدید و وحشتناک سیاوش یزدانی و فرشاد احمدزاده که منجر به محرومیت آنها شد و کارت قرمز علی کریمی و البته یک جیمی جامپ که کمتر در اذهان ماند.

1855529

یک پرسپولیسی تیفوسی که انگار به خودش قول داده علیرضا بیرانوند را در آغوش بگیرد و در لحظه توقف بازی از یک آن غفلت ماموران انتظامی نهایت استفاده را برد و وارد زمین شد تا گلر تیمش را در آغوش بگیرد.

تلاش او البته در یک قدمی هدف با پرش ناگهانی مامور لباس ورزشی‌پوش ناکام ماند تا این هوادار آنطور که می‌خواست به ستاره محبوبش نرسد، اما بیرانوند به آنچه می‌خواست، کلین‌شیت، رسید و تیمش را به سمت پیروزی هدایت کرد.

جیمی جامپ‌ها سوژه همیشگی دربی بوده‌اند و حالا باید دید چه کسی دستگیری و چند ساعت بازداشت را به جان می‌خرد تا برای یک لحظه هم که شده وارد قاب تلویزیون شود؟

عکس از داوود امان‌الله