به گزارش "ورزش سه"، دیدار تیمهای پرسپولیس و استقلال در حالی برگزار می‌شود که این شاید تعیین‌کننده‌ترین بازی برای جام قهرمانی باشد. جایی که شکست هر کدام، تیم بازنده را از کورس خارج می‌کند و نتیجه تساوی نیز سپاهان را به سوی قهرمانی خواهد برد.

این دربی برخلاف شهرآورد دور رفت با حضور تماشاگران برگزار می‌شود و همین موضوع حساسیت بازی را افزایش می‌دهد. البته بر اساس اعلام فدراسیون فوتبال، تنها ۱۵ هزار نفر در استادیوم ۷۸ هزار نفری حضور خواهند داشت.

اینجا تحریریه "ورزش سه" به همراه خبرنگاران میدانی اخبار، حواشی و نکات جالب از دربی را برای مخاطبان روایت می‌کند و با پوشش خاص به استقبال دربی می‌رود.

با ما همراه باشید:


۹:۵۰ - پیام حیدری داور دربی امروز خواهد بود. نکنه جالب اینکه سرمربیان دو تیم از انتخاب او استقبال کردند و او را یک داور کاربلد دانستند و حتی یحیی ابراز امیدواری کرد که داور، بهترین بازیکن زمین باشد.

1855643

۹:۴۵ - ارسلان مطهری مهاجم چهار گله استقلال در دربی است و تنها بازیکنی که فرصت این را دارد تا به رکورد ۷ گل صفر ایرانپاک برسد و آقای گل دربی شود.

1855637

۹:۴۵ - چالش ویژه یحیی خط زدن دو بازیکن بزرگسال در فهرست تیمش خواهد بود. باید دید او چه کسانی را به سکوها منتقل می‌کند.

1855634

۹:۴۰ - آرمان رمضانی مهاجم استقلال آماده رویارویی با تیم سابق است. او در صورت گلزنی به جمع پرتعداد یاغی‌های گلزن اضافه خواهد شد.

1855632

۹:۳۵ - یحیی گل‌محمدی به سوالات پرتعداد و پیچیده خبرنگاران پاسخهای ساده ساده می‌داد: اگر من در پرسپولیس موفق باشم، دونادونی کجا می‌رود؟

1855631

۹:۳۰ - چهره ویژه اردوی استقلال، مهدی قایدی است. بازیکنی که مقابل هوادار روی سه گل تاثیر داشت و حالا مهار او چالش جدی خط دفاع پرسپولیس خواهد بود.

1855630

۹:۲۵ - آخرین تمرین پرسپولیس یک میهمان ویژه داشت. هانی نوروزی، فرزند کاپیتان فقید پرسپولیس که حالا ۱۴ ساله شده و چهره‌اش نسبت به هفت سال پیش تغییرات زیادی داشته است.

1855629

۹:۲۰ - ریکاردو ساپینتو در نشست خبری با بی حوصلگی خاصی سوالات خبرنگاران را پاسخ می‌داد. او در واکنش به خبرنگاری که پیرامون ترسو بازی کردن مربیان در دربی سوال پرسیده بود هم واکنش نسبتا تندی نشان داد اما در نهایت همه چیز به خیر گذشت.

1855628

۹:۱۵ - در حالی گه پیش‌بینی و گمانه‌زنی‌ها حاکی از آن بود که امروز عیسی آل‌کثیر در ترکیب پرسپولیس قرار خواهد گرفت اما به نظر می‌رسد مهدی عبدی اولویت اول یحیی باشد.

1855627

۹:۱۰ - جدول لیگ برتر به وضوح حساسیت بازی را آشکار می‌کند. پرسپولیس در صورت پیروزی به صدر جدول خواهد رسید و استقلال با برد، جایگاه موقت خود در صدر را حفظ می‌کند.

1855622

۹:۰۵ - ترکیب استقلال در بازی نیم فصل اول. استقلال هم تغییر خاصی در بازی امروز نخواهد داشت.

1855621

۹:۰۰ - ترکیب پرسپولیس در بازی رفت. به نظر نمی‌رسد سرخ‌ها تغییر خاصی داشته باشند و شاید فقط امید عالیشاه از ترکیب بیرون برود.

1855620