به گزارش "ورزش سه"، بعد از بازی تراکتور و سپاهان در ورزشگاه یادگار امام تبریز که با حضور پرتعداد هواداران سرخپوشان همراه بود، اصلی‌ترین موضوعی که مورد انتقاد قرار گرفت، لیزراندازی‌های پرشمار از سوی برخی هواداران تراکتور بود.

بعد از آن بازی، پیام نیازمند، دروازه‌بان سپاهان و برخی دیگر از بازیکنان این تیم بشدت نسبت به لیزراندازی برخی هواداران گلایه کردند. تصاویری که از لیزراندازی هواداران تراکتور روی صورت بازیکنان سپاهان و به خصوص روی صورت پیام نیازمند هنگام زده شدن گل برتری تراکتور از روی نقطه پنالتی منتشر شد به این مسئله دامن زد.

حالا در آستانه میزبانی دوباره تراکتور در تبریز مسئله لیزراندازی در ورزشگاه یادگار امام دوباره مورد بحث قرار گرفته است. در جلسه هماهنگی پیش از بازی پیکان و تراکتور یکی از مسائلی که مورد بحث قرار گرفت، موضوع ورود لیزراندازها به ورزشگاه بود.

با توجه به هشدارهای فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ، ناظر بازی به مسئولان تبریزی اعلام کرده که با حساسیت بیشتر مانع از ورود افراد لیزر به دست به ورزشگاه شوند. از این رو مسئولان تامین امنیت ورزشگاه وعده داده‌اند که در بازی فردا با دقت بیشتری موضوع را بررسی کنند و اجازه ورود لیزر توسط هواداران را ندهند.

تراکتور از ساعت 15:30 روز یکشنبه در ورزشگاه یادگار امام تبریز میزبان پیکان تهران است.