به گزارش "ورزش سه"، ژابی آلونسو، سرمربی بایرلورکوزن عملکرد بسیار خوبی در فصل جاری داشته و به همین دلیل نظر تیم های مختلف از جمله وستهم را به سوی خود جلب کرده است.

هافبک سابق رئال مادرید و لیورپول در ابتدای دوران سرمربیگری خود به مدت 3 سال در تیم دوم رئال سوسیداد مربیگری کرد. سپس در ماه اکتبر هدایت بایرلورکوزن را بر عهده گرفت. آن ها هم اکنون در رتبه هفتم بوندسلیگا حضور داشته و به نیمه نهایی لیگ اروپا راه یافته اند.

آینده دیوید مویس در وستهم با شک و شبهات بسیاری همراه است و روند انتخاب جانشینان احتمالی او توسط باشگاه در حال انجام است. این در حالی است که چکش ها تنها 4 امتیاز با منطقه سقوط فاصله دارند.

1855666

قرارداد مویس با وستهم تا پایان فصل آینده است. گزارش های مختلف حاکی از این است که باشگاه لندنی چندین گزینه را برای جانشینی او در نظر دارد. گراهام پاتر یکی گزینه های موجود در لیست وستهم پس از اخراج از چلسی بوده و چندین نفر در باشگاه لندنی حامی او هستند اما تردیدهایی در خصوص حضورش در این تیم مطرح شده است. همچنین عملکرد ویل استیل 30 ساله، سرمربی رنس تحت نظر سران وستهم است. پائولو فونسکا که در تابستان گذشته به لیل پیوست نیز از گزینه های تیم لندنی است. دیگر گزینه وستهم، برندان راجرز است که پس از جدایی از لسترسیتی در حال حاضر شغلی ندارد اما منابع مختلف می گویند که توافق او با وستهم بسیار سخت خواهد بود.

نونو اسپریتو سانتو و مائوریسیو پوچتینو، جانشینان مویس در ابتدای فصل بودند اما هر دو در خصوص حضور در این تیم تردیدهایی داشتند. با وجود آینده نامطمئن، مویس مورد حمایت مدیران وستهم بوده و رابطه خوبی با آن ها دارد. در واقع گفته می شود دیوید سالیوان یکی از حامیان مویس در طول فصل جاری بوده است. با این وجود احتمال زیادی وجود دارد که چکش ها فصل جدید را با مربی جدیدی آغاز کنند.