به گزارش "ورزش سه"، برد سرخ‌پوشان پایتخت در شهرآورد، باعث شد تا شاگردان یحیی گل‌محمدی با 57 امتیاز به صدر جدول برسند و موقتاً در جایگاه نخست قرار بگیرند. البته سپاهان در صورت برتری مقابل ملوان، شانس بازگشت به صدر جدول و حفظ اختلاف یک امتیازی با پرسپولیس را خواهد داشت.

با این حال، برد پرسپولیس برابر استقلال در حساس‌ترین بازی فصل، باعث شد تا این تیم از استقلال بگذرد و حالا با برد سپاهان برابر ملوان، اختلاف استقلال با صدر جدول به سه امتیاز افزایش خواهد یافت.

1855962

پیروزی در دربی اگرچه هواداران پرسپولیس را سر شوق آورده؛ اما همچنان سپاهان به نظر شانس اول قهرمانی است. نکته مهم این‌که آن‌ها در هفته‌های باقی‌مانده با مدعیان قهرمانی دیدار نخواهند داشت و از این امتیاز ویژه برخوردارند.

آن‌ها در هفته‌های باقی‌مانده با ملوان، پیکان، نفت مسجدسلیمان و مس کرمان دیدار خواهند کرد که همگی در نیمۀ پایین جدول حضور دارند. پرسپولیس اما باید رودرروی پیکان، گل‌گهر و نساجی قرار بگیرد.

نکته مهم این‌که حالا استقلال باید منتظر یک باخت پرسپولیس و دو نتیجه نامطلوب سپاهان بنشیند. استقلال در سه بازی دشوار باید به‌مصاف صنعت نفت، مس رفسنجان و تراکتور برود.

با این حال، شما بگویید که با این شرایط، چه تیمی در نهایت قهرمان لیگ برتر خواهد شد. برایمان بنویسید که با این نتایج، آیا استقلال از کورس خارج می‌شود و آیا پرسپولیس قهرمان خواهد شد؟ دیدگاه شما در سریع‌ترین زمان ممکن منتشر می‌شود.