به گزارش "ورزش سه"، سید مهدی رحمتی در نشست خبری قبل از دیدار مقابل ذوب‌آهن عنوان کرد: فردا با تیم ریشه‌دار و با کیفیت ذوب‌آهن مسابقه داریم که دارای کادر فنی خوب و بازیکنان با انگیزه و جوان است. من، بازیکنان تیم و هواداران خیلی خوبمان که در یک هفته گذشته در تمرینات از ما حمایت کردند و باید از آنها تشکر کنم، دوست داریم فردا نمایش خوبی داشته باشیم و امیدوارم فردا نیز تشویق ۹۰ دقیقه‌ای تماشاگران را در کنارمان داشته باشیم.

او ادامه داد: بازی سختی برای تثبیت جایگاه جدولی و رسیدن به رتبه هفتم جدول لیگ برتر داریم و تمام تمرکز ما روی این مسابقه است تا به لطف خدا و تلاش و همت بازیکنان سه امتیاز خانگی را بگیریم.

1856081

سرمربی آلومینیوم اراک در خصوص استفاده پرشمار از جوانان در این فصل و به‌ویژه هفته های اخیر که موجب بالا رفتن انگیزه و امید بازیکنان رده‌های پایه باشگاه آلومینیوم برای حضور در تیم بزرگسالان شده، گفت: یکی از اهداف ما از ابتدای فصل جوان‌گرایی بوده و جوانان زیادی داشتیم که نه در حرف، بلکه در عمل نشان دادیم به آنها فرصت می‌دهیم.

رحمتی تاکید کرد: به تیم‌های پایه احاطه کامل داریم و می‌دانید از ابتدای فصل و نیم‌فصل بازیکنان رده سنی امید و جوانان آلومینیوم به تمرینات ما آمدند. تیم‌های امید و جوانان آلومینیوم به قهرمانی رسیدند و ما نیز ۹ بازیکن از رده‌های سنی جوانان و امید به تیم بزرگسالان اضافه کردیم.

او تصریح کرد: فردا هم مقابل ذوب‌آهن شاهد خواهید بود که در لیست ۲۰ نفره مسابقه یک بازیکن رده سنی جوانان و دو بازیکن از تیم امید خواهیم داشت و سعی داریم در صورت امکان از آنها بهره ببریم. مطمئنا دید ما به تیم‌های پایه مثبت است و چند بازیکن که در کنارمان هستند، مطمئنا در هفته‌های باقی مانده فرصت پیدا می‌کنند و حتی شاید آنها را در ترکیب قرار بدهیم.