به گزارش "ورزش سه"، مهدی تارتار در نشست خبری قبل از دیدار ذوب‌آهن مقابل آلومینیوم اراک گفت: همانطور که در جدول دو تیم به یکدیگر نزدیک هستند، فردا رقابت نزدیکی خواهیم دید. هر دو تیم بدون استرس کار می‌کنند و بدون استرس برای بقا یا کسب سهمیه در تلاش هستند که همین اتفاق موجب می‌شود بازی روی زمین باشد.

او ادامه داد: شاید انگیزه بازیکنان بخاطر جایگاه تیم‌ها در جدول کمتر باشد؛ به همین دلیل سعی می‌کنیم به بازیکنانی که انگیزه بیشتری دارند، فرصت بدهیم و با شاگردانم صحبت لازم را داشته باشم. سعی داریم حد فاصله دو بازی را نتیجه بگیریم چراکه هفته قبل در عین شایستگی نتیجه را واگذار کردیم و برای جبران آن باید برنده باشیم.

1856079

سرمربی ذوب‌آهن با تمجید از عملکرد تیم مهدی رحمتی اظهار کرد: آلومینیوم امسال واقعا خوب عمل کرده و از تیم‌های با شخصیت لیگ است. در بخش انتقال از دفاع به حمله فوق‌العاده هستند و باید هوشمندانه حمله کنیم تا اسیر ضدحملات آنها نشویم. تیم خوب و قابل احترامی هستند و بازی نزدیکی خواهد بود.

تارتار درباره غایبان آلومینیوم در این دیدار ابراز کرد: چند بازیکن مصدوم داریم و باید تا فردا صبر کنیم ولی بازیکن محروم نداریم.