به گزارش "ورزش سه"، بازگشت رشید مظاهری به تبریز نشان از یک تقابل ویژه میان او و تراکتور تبریز داشت؛ مظاهری که مدتی در تراکتور حضور داشت و بعد از آن راهی استقلال شد، دیروز با پیراهن پیکان مقابل تراکتور قرار گرفت و روز خاصی را تجربه کرد.

اولین برخورد مظاهری با هواداران تراکتور موقعی بود که این دروازه‌بان باتجربه برای گرم کردن داخل زمین شد؛ او هنگام ورود به زمین از سوی برخی هواداران تراکتور که نسبت به جدایی اش در زمان خود ناراحت بودند، شعارهایی را تحمل کرد اما پاسخی به این اتفاقات نداد.

1856315

مظاهری در همان لحظات ابتدا به سمت محمدرضا اخباری دروازه‌بان و کاپیتان خودروسازان رفت و با او خوش و بش کرد. او سپس با رفتن به سمت آلن دینکا مربی گلرهای تراکتور این مربی رومانیایی که سابقه همکاری با او را داشت را در آغوش کشید و به کار خود مشغول شد.

1856316

دروازه‌بان خودروسازان که روحیه بالایی در این دیدار داشت، در طول بازی هم عملکرد خوبی از خود برجای گذاشت. او انگیزه زیادی داشت تا بتواند یک کلین شیت دیگر را هم به نام خود ثبت کند اما روی یک غافلگیری خط دفاعی پیکان دروازه اش را باز شده دید و موفق به این کار نشد.

1856317

مظاهری اما در طول بازی چند سیو عالی داشت و مانع از باز شدن دوباره دروازه پیکان شد. او در نیمه اول یکبار ضربه دیدنی صفا هادی در موقعیتی خوب را راهی کرنر کرد و یکبار دیگر ضربه ایستگاهی دقیق ریکاردو آلوز که کنج دروازه پیکان را هدف گرفته بود،‌مهار کرد تا سیوهای زیبایی را در تبریز و مقابل تیم سابق خود به نمایش بگذارد.

مظاهری در نیمه دوم بازی دیروز هم اگرچه توپ های خطرناکی روی دروازه‌اش نیامد اما مطمئن ظاهر شد تا یکروز پرحادثه را در تبریز سپری کند.

1856318
1856332