ملوان یک بار با نتیجه ای که گرفت مستقیما در قهرمانی پرسپولیس در لیگ اول حرفه ای نقش داشت و حالا توقف تیم سپاهان برابر ملوان می تواند این اتفاق تاریخی را تکرار کند

در هفته آخر لیگ اول حرفه ای پرسپولیس 1-0 فجر سپاسی را برد و به لطف برتری 1-0 ملوان برابر استقلال قهرمانی را در مسابقات به دست آورد، حالا توقف سپاهان برابر ملوان در خانه می تواند این اتفاق جالب را به نفع پرسپولیس تکرار کند.

به گزارش طرفداری، استقلال برای قهرمان شدن در مسابقات لیگ اول حرفه ای تنها یک امتیاز از هفته پایانی می خواست اما آبی پوشان برابر میزبان خود نه تنها برنده نشدند که مساوی هم نگرفته و با یک باخت، قهرمانی را در روز آخر به یکی از ضعیف ترین پرسپولیس های تاریخ هدیه کردند. ملوان در انزلی استقلال پورحیدری را برد تا پرسپولیس پروین با غلبه بر فجرسپاسی، قهرمان اولین دوره لیگ برتر شود.

این بار اما ملوان در فاصله 4 هفته مانده به پایان مسابقات لیگ برتر در حالی سپاهان را متوقف کرد که این تیم 2 هفته قبل 4 امتیاز از پرسپولیس در لیگ بیشتر داشت اما حالا از پرسپولیس عقب افتاده است.

ملوان امروز بار دیگر در جایگاه کمک به پرسپولیس قرار گرفت. 

سپاهان که 2 هفته قبل برابر تراکتور باخت و پرسپولیس و استقلال را برای قهرمانی امیدوار کرد در خانه برابر ملوان امتیاز از دست داد و با شکل گرفتن اتفاق عجیبی پرسپولیس در صدر جدول رده بندی مسابقات لیگ برتر  قرار گرفت.

سپاهان در صورت غلبه بر ملوان با 58 امتیاز صدرنشینی را برای خود حفظ می کرد و شانس اول قهرمانی بود اما در حالی که اصفهانی ها با گل شهریار مغانلو از ملوان پیش بودند، سهیل فداکار در دقایق پایانی بهترین اتفاق را برای پرسپولیس رقم زد و با به ثمر رساندن گل مساوی ملوان، باعث شد پرسپولیس بعد از پیروزی در دربی در صدر جدول بماند و حالا به جای سپاهان، شانس اول قهرمانی باشد.