به گزارش "ورزش سه"، تیم پارس جنوبی جم در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال، یک مسابقه حساس با استقلال تهران خواهد داشت؛ مسابقه‌ای که روز شنبه 9 اردیبهشت ماه در ورزشگاه تختی جم برگزار خواهد شد و برای هواداران پارس جنوبی اهمیت ویژه‌ای دارد.

در چنین فضایی و در فاصله 5 روز تا این بازی حساس جام حذفی، سخاوت اسدی مدیرعامل منطقه ویژه انرژی پارس جنوبی با حضور در شهرستان جم ضمن بازدید از شرایط و امکانات ورزشگاه تختی در جمع اعضای تیم فوتبال پارس حاضر شد.

1856676

در این نشست که با حضور بهرام رضاییان مدیرعامل باتجربه پارس جنوبی جم و عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال و برخی دیگر از مدیران منطقه ویژه برگزار شد، اسدی ضمن حمایت همه جانبه از اعضای تیم فوتبال، بر انجام بهترین میزبانی با استفاده از ظرفیت‌های موجود در شهرستان جم تاکید کرد. همچنین در پایان این جلسه اعضای تیم پارس جنوبی با مدیرعامل منطقه ویژه عکسی نیز به یادگار گرفتند.

1856677

حضور مدیرعامل منطقه ویژه در جمع بازیکنان و اعضای کادر فنی پارس جنوبی روحیه آنها را در آستانه دیدار با استقلال بالاتر خواهد برد و می‌تواند باعث عملکرد بهتر شاگردان روانخواه در این بازی شود.

گفتنی است؛ پارس جنوبی در زمان حضور در لیگ برتر 3 بار از استقلال میزبانی کرد که در این دیدارها دو برد و یک شکست نصیب جمی‌ها شد. حالا آنها در شرایطی چهارمین میزبانی‌شان را از استقلال انجام می‌دهند که در لیگ دسته اول حضور دارند و البته به جمع 8 تیم برتر جام حذفی رسیده‌اند.