به گزارش "ورزش سه" تیم فوتبال پرسپولیس در چارچوب هفته بیست و هفتم رقابت های لیگ برتر برابر استقلال به برتری رسید و همزمان با توقف سپاهان برابر ملوان، به صدر جدول رسید.

اتفاقی که برای هواداران فوتبال ایران یادآور هفته های پایانی لیگ پانزدهم است. جایی که پرسپولیس پس از پیروزی پرگل برابر استقلال، به صدر جدول رده بندی رسید.

اما در شرایطی که پرسپولیس به عنوان مدعی اصلی قهرمانی به شمار می رفت، برابر نفت تهران علی منصوریان شکست خورد تا به طرزی عجیب صدر جدول را از دست داده و در هفته های بعد هم کورس قهرمانی را با تفاضل گل به استقلال خوزستان واگذار کرد تا قهرمانی شاگردان ویسی در لیگ پانزدهم در تاریخ ثبت شود.

حالا بخشی از این تاریخ تکرار شده و شاگردان یحیی بعد از پیروزی در دربی، صدرنشین لیگ شده اند و در هفته های پایانی با پیروزی برابر همه حریفان، بی دغدغه نسبت به نتایج سایر مدعیان، می توانند قهرمانی در لیگ بیست و دوم را جشن بگیرند و در این راه تنها باید نگران لغزش خود در برابر پیکان، گل‌گهر و نساجی باشند.

حالا باید دید پرسپولیسی‌ها که سرمست از پیروزی در برابر رقیب سنتی در صدر جدول حضور دارند، جلوی تکرار اتفاقات لیگ پانزدهم را می گیرند یا شرایط برای این تیم به گونه دیگری پیش خواهد رفت.