ملوان مازیار زارع به تنهایی امتیازهای با ارزشی از سپاهان گرفته است

سپاهان در دو بازی رفت و برگشت مقابل ملوان 4 امتیاز با ارزش را از دست داد.

به گزارش طرفداری، پس از سال ها مازیار زارع با نتیجه ای که مقابل سپاهان کسب کرد به صدر اخبار پرسپولیسی ها برگشت و باز هم چهره ای ویژه برای هواداران این تیم تبدیل شد.

نگاهی به نتایج لیگ نشان می دهد، ملوان و آلومینیوم اراک تنها تیم هایی بوده اند که تا به این جای کار در دو بازی رفت و برگشت موفق شده اند 2 امتیاز با ارزش را مقابل سپاهان کسب کنند. هرچند مساوی که روز قبل ملوان مقابل سپاهان کسب کرد، تنها یک روز پس از پیروزی بزرگ سرخ ها در دربی برای هواداران پرسپولیس ارزش دیگری دارد.

ارزش کار مازیار زارع و تیمش را زمانی متوجه می شویم که استقلال ساپینتو هر دو بازی رفت و برگشت مقابل سپاهان را شکست خورد و حتی پرسپولیس یحیی نیز در دو بازی و 6 امتیاز ممکن، تنها یک امتیاز از زردپوشان دشت کرد.

حالا خیلی ها معتقدند در صورت قهرمانی پرسپولیس در لیگ جاری، ملوان برای دومین بار در تاریخ برگزاری های لیگ برتر، سرنوشت قهرمانی را عوض کرده و با بازی های جسورانه اش، استقلال را در لیگ اول حرفه ای و سپاهان را در لیگ جاری از صدر به زیر کشید تا پرسپولیس شانس بهتری برای قهرمانی پیدا کند.

حالا باید دید یحیی گل محمدی و پرسپولیس می توانند از این فرصت استفاده کرده و با کسب سه پیروزی در سه بازی باقی مانده مقابل پیکان، گل گهر و نساجی درنهایت جام قهرمانی را بالای سر ببرند یا هنوز قرار است اتفاقات دیگری در 3 هفته پیش رو رخ دهد.