به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته در ورزشگاه آنفیلد دیداری خیریه بین پیشکسوتان لیورپول و بارسلونا برگزار شد که با برتری 1-2 کاتالان ها به پایان رسید.

در ترکیب بارسلونا بازیکنانی مثل ریوالدو، ادگار داویدز، جیووانی و خاویر ساویولا حضور داشتند و در لیورپول استیون جرارد ، جیمی کاراگر، درک کویت، یرزی دودک و استیو مک منمن بازی کردند.

 

در این مسابقه جرارد برای لیورپول گلزنی کرد تا شادی عجیبی در ورزشگاه آنفیلد حکم فرما شود. ریوالدو نیز یک پنالتی زیبا به ثمر رساند تا خاطره گل دیدنی در لیگ قهرمانان اروپا سال 2005 مقابل دودک را زنده کند.

 

استیون جرارد که مدتی است هدایت استون ویلا را برعهده گرفته، در مصاحبه با "بارسا تی وی" به صحبت در مورد تحول بارسا زیر نظر ژاوی هرناندز پرداخت و گفت:« به عنوان یکی از دوست داران بارسا خوشحالم که این باشگاه در حال بازگشت به روزهای خوبش است. از نظر من تصمیم سران بارسا مبنی بر سپردن هدایت تیم به ژاوی، خردمندانه بود. ژاوی سال ها یکی از بهترین هافبک های دنیا بود و بارسا را بهتر از هر کسی می شناسند. حالا تیم با او به همان سبک و فلسفه ای بازی می کند که هواداران دوست دارند. پس از چند سال سخت و دشوار، به نظر می رسد بارسا در حال بازگشت به اصل خودش است.»

لازم به ذکر است که ژاوی 5 ماه پیش جانشین رونالد کومان شد و توانست رفته رفته بارسا را متحول کند. تیم با او پس از برتری اخیر 4-0 برابر رئال چیزی تا رسیدن به رتبه دوم لالیگا فاصله ندارد و حالا تهدیدی هم برای کهکشانی ها در راه قهرمانی لالیگا محسوب می شود؛ هرچند که با توجه به اختلاف 12 امتیازی(با یک بازی کمتر) کار بارسا دشوار به نظر می رسد.