به گزارش "ورزش سه" تیم فوتبال استقلال تهران با عبور از فضای شهرآورد، خود را برای دیدار حساس مقابل پارس جنوبی جم آماده می‌کند تا برای سومین بار در چهار دوره گذشته راهی مرحله نیمه نهایی شود.

آبی‌ها که با شکست در دربی تهران شانس کمتری به نسبت دو مدعی دیگر قهرمانی برای کسب رتبه نخست در لیگ برتر دارند، حالا دیدار برابر پارس جم را فرصتی ایده‌آل برای برآورده کردن چند خواسته هواداران خود می‌بینند.

ابتدا با گذر از این تیم دسته یکی، شاگردان ساپینتو به جمع چهار تیم نهایی جام حذفی صعود کرده و راه خود را برای کسب یک جام در این فصل، هموارتر می‌کنند.

1857446

در مرتبه بعدی، حضور در جمع چهار تیم پایانی این جام، شانس استقلالی‌ها برای تقابل مجدد با پرسپولیس را افزایش می‌دهد تا در صورت برخورد احتمالی، در سریع‌ترین زمان ممکن برای گرفتن انتقام شکست در لیگ مجالی پیدا کنند.

موضوع بعدی، بازگشت دوباره روحیه به اردوی آبی‌پوشان در صورت پیروزی برابر پارس جم برای ادامه لیگ خواهد بود. جایی که شانس قهرمانی هرچند اندک، هنوز پیش روی استقلال است و مدافع عنوان قهرمانی برای کسب رتبه نخست، روی کاغذ شانس دارد و هواداران این تیم امیدوارند بازیکنان با کسب حداکثر امتیازات در بازی‌های پیش رو، منتظر لغزش رقبا باقی بمانند.