به گزارش "ورزش سه"، اردیبهشت ماه در تاریخ باشگاه نساجی رنگ و بوی دیگری نسبت به سایر ماه‌های تقویم دارد. گذشته از صعود این تیم محبوب شمالی به لیگ برتر در اردیبهشت 97، بهترین شب تاریخ این باشگاه در هفت اردیبهشت 1401 رقم خورد؛ جایی که نساجی‌چی‌‌ها با هدایت ساکت الهامی به قهرمانی در جام حذفی فوتبال ایران دست پیدا کردند.

مسیری پرپیچ‌و‌خم که با پیروزی خارج از خانه نساجی برابر آرمان‌گهر در خارج از خانه شروع شد. شاگردان الهامی در ادامه دست به کار مهمی زدند و موفق شدند گل‌گهر پرمهره قلعه‌نویی، سرمربی کنونی تیم ملی فوتبال ایران را با نتیجه پرگل سه بر یک از پیش رو بردارند.

1857566
قابی جالب از ساکت الهامی در ورزشگاه امام رضا (ع) پس از پیروزی برابر گل‌گهر.

اما شاهکار ساکت الهامی و شاگردانش در فروردین ماه رقم خورد. سرمربی قهرمان جام حذفی 1399 ایران موفق شد استقلال شکست‌ناپذیر فرهاد مجیدی را در ضربات پنالتی مغلوب کند تا با شایستگی راهی مرحله نیمه‌نهایی شوند.

1857567
بعد از پیروزی برابر استقلال در ورزشگاه آزادی، الهامی این گونه روی دوش لیدرهای نساجی در این ورزشگاه دور افتخار زد.

اصرار و علاقه هواداران نساجی به حضور در بازی نیمه نهایی باعث شد تا مدیران باشگاه نساجی ورزشگاه آزادی را برای دیدار برابر مس کرمان به عنوان محل میزبانی انتخاب کنند. انتخابی که خوش یمن بود و این بار با گل دقیقه 118 حامد شیری، سکوهای منتسب به تیم قائمشهری منفجر شود.

1857568
تجربه میزبانی در ورزشگاه آزادی برابر مس کرمان با حضور نزدیک به سی هزار تماشاگر در تاریخ باشگاه نساجی ماندگار شد.

سومین بازی متوالی نساجی در جام حذفی، فینال این رقابت‌ها در برابر آلومینیوم بود. رقابتی دشوار که ساکت الهامی برای پیروزی در آن دوئلی جذاب برابر مهدی رحمتی داشت و در نهایت با گل مهرداد عبدی، تیم باریشه و محبوب نساجی به قهرمانی در جام حذفی رسید تا به یادماندنی‌ترین شب تاریخ این باشگاه به دست شاگردان ساکت رقم بخورد.

1857569
و قابی که از ساکت الهامی و مسعود شجاعی در نساجی برای هواداران این تیم با جام قهرمانی به جا ماند.

حالا با گذشت یک سال از این بازی و افتخار تاریخی، نساجی و ساکت در موقعیتی دور از هم قرار دارند. تیم محبوب مردم قائمشهر به واسطه این قهرمانی آسیایی شده و برای صعود به مرحله نیمه نهایی جام حذفی برابر پیکان قرار خواهد گرفت.

در طرف مقابل، ساکت الهامی به عنوان فاتح دو دوره از سه دوره اخیر این مسابقات، با هوادار در اندیشه صعود به مرحله نیمه‌نهایی است و باید در ابتدای هفته بعد برابر استقلال ملاثانی قرار بگیرد.

شاید رویارویی الهامی با تیم سابقش از تقابل‌های احتمالی و جالب مرحله بعدی مسابقات باشد.