به گزارش "ورزش سه"، عماد میرجوان در خصوص تساوی آلومینیوم مقابل ذوب‌آهن گفت: بنده به خاطر تولد فرزندم با اجازه کادر فنی کمی دیرتر به تمرینات اضافه شدم و تنها یک جلسه تمرین کردم و آقای رحمتی صلاح دیدند برای این مسابقه استراحت کنم، اما در مورد بازی باید بگویم که دیدار خوبی بود و موقعیت‌های زیادی داشتیم که از دست رفت و متاسفانه مساوی به پایان رسید، ولی به نظرم می‌توانستیم ۳ امتیاز را بگیریم که خیلی بدشانس بودیم.

او در خصوص شعارهایی که داده شد، ابراز کرد: اتفاقات روی سکوها و شعارهایی که داده شد از سمت هواداران و حامیان همیشگی آلومینیوم نبود، چرا که آن‌ها به خوبی تیم را تشویق و حمایت کردند و تنها حدود ۴۰-۳۰ نفر بودند که هوادار هم نبودند و آمدند پشت نیمکت و اقدام به شعار دادن کردند که امیدوارم ساماندهی شده نباشد.

این بازیکن در خصوص جایگاه هشتمی آلومینیوم اظهار کرد: تیم ما واقعاً خوب است؛ چه از لحاظ کادرفنی و چه از نظر تاکتیکی و فوتبالی که ارائه می‌دهد، اما باید گفت با توجه به بودجه‌ای که آلومینیوم دارد نتایج خوبی کسب کرده و اگر نگاهی به رده‌های بالاتر بیندازیم تیم‌هایی هستند که بودجه هنگفتی خرج کرده‌اند و امکانات بهتری نسبت به ما دارند، ولی آلومینیوم در مقایسه با آنها هم نتایج بهتری گرفته و عملکردش قابل دفاع است.

میرجوان اضافه کرد: تیم ما هم کادر فنی بسیار خوب و هم بازیکنان توانمندی دارد و با توجه به شرایط موجود نتایج خوبی گرفته است و نمی‌دانم آن افرادی که شعار دادند چه دلیلی برای این کارشان داشته‌اند، چراکه تیم از نظر جایگاه مثل فصل قبل در رده هشتم است و بسیار امیدواریم در چند بازی آینده نتیجه بگیریم و با رتبه هفتم به کار خود پایان دهیم و نسبت به سال قبل یک رتبه پیشرفت کنیم.  

این بازیکن که نیم‌فصل اول در صنعت نفت آبادان بود و سال گذشته در نفت مسجد‌سلیمان توپ می‌زد، در خصوص شرایط بد این دو تیم گفت: تیم‌های نفتی به دلیل قانونی که تصویب شده امکان هزینه در ورزش حرفه‌ای را ندارند و از همه لحاظ و به خصوص جنبه مالی در مضیقه هستند و این مسائل شرایط را برای بازیکنان و مربیان سخت می‌کند و تمرکز لازم را از دست می‌دهند. چراکه امکانات محدود است. البته که امیدوارم نفت آبادان که نیم‌فصل اول در آنجا بودم، در لیگ برتر ماندنی شود، چراکه شرایط بهتری نسبت به نفت مسجدسلیمان دارد.

او در خصوص اینکه چرا این فصل کمتر بازی کرد، گفت: نیم فصل اول برای نفت آبادان ۱۲ دیدار به میدان رفتم و سه مسابقه آخر دور رفت را به دلیل جدایی بازی نکردم و در آلومینیوم هم باید گفت که یک تیم تاکتیکی هستیم و بازیکنان خوبی هم داریم و کمی طول کشید تا با شرایط تیم و تفکرات کادرفنی آشنا شوم و در تیم جا بیفتم. در چند بازی آخر به میدان رفتم و برابر نساجی فیکس بودم و بازی با ذوب‌آهن هم به دلیل تولد فرزندم با اجازه کادرفنی در بیشتر تمرینات حاضر نبودم، ولی ان‌شاالله از بازی‌های بعد شرایط بهتر شود.

میرجوان یادآور شد: از تماشاگران و هواداران واقعی تیم می‌خواهم از تیم حمایت کنند که روند رو به رشدمان ادامه پیدا کند. تیم ما ۳ فصل است به لیگ برتر آمده و هر فصل بهتر کار کرده و امسال هم ۳ بازی دیگر مانده و به امید خدا یک رتبه دیگر بالا می‌آییم و به نظرم دستاورد خوبی است برای تیمی که سومین سال حضورش در لیگ برتر را پشت سر می‌گذارد.